شمانیوز
شما نیوز

آمادگی بانک ملت برای توسعه پول دیجیتال در سراسر کشور

آمادگی بانک ملت برای توسعه  پول دیجیتال در سراسر کشور

مدیرعامل بانک ملت از آمادگی این بانک برای ورود به حوزه پول دیجیتال در تمامی حوزه های مرتبط با آن و در تمامی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، دکتر فرشید فرخ نژاد در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در پاسخ به خبرنگار شمانیوز در رابطه با ورود این بانک به حوزه پول دیجیتال و اقدامات صورت گرفته گفت: بانک ملت در جزیره کیش که توسط مقام پولی به عنوان جزیره پایلوت برای این کار انتخاب شده است، با آمادگی کامل وارد شده و تمامی مواردی که لازم بوده برای به اجرا درآوردن مقدمات استفاده از پول دیجیتال انجام داده است.

وی با بیان آن که ریال دیجیتال اولین پول دیجیتال در ایران است که باعث کاهش هزینه ها و سهولت مبادلات و حذف پول کاغذی خواهد شد تصریح کرد: مشتریان می توانند با حذف کارت بانکی از این طریق به انجام مبادلات بپردازند ضمن آن که بانک ملت هم ضمن اعلام آمادگی، زیرساخت های لازم برای اجرای کامل این امر را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک ملت یادآور شد: نقطه قوت ما زیرساخت قوی فناوری اطلاعات و یکی هم ظرفیت و دانش قوی هست که به عنوان بانک پیشرو به ارائه خدمات در حوزه پول دیجیتال می پردازیم.

فرخ نژاد با تاکید بر آن که هر خدمتی نیاز به فرهنگ سازی دارد اظهار داشت: در حال حاضر پس از جزیره کیش در تمامی مناطقی که لازم باشد اعلام آمادگی کرده ایم برای ارائه خدمات و از این نظر بانک ملت امادگی کاملی برای اجرای پول کاغذی در تمامی استان ها دارد.

به گفته مدیرعامل بانک ملت، تمامی مقدماتی که لازم است برای بکارگیری پول کاغذی پیاده سازی شود توسط بانک ملت انجام گرفته است و از این بابت جای نگرانی برای مشتریان بانک وجود ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی