شمانیوز
شما نیوز

نماینده هیات داوران ؛

پویایی در بخش چندرسانه ای ، یکی از نقاط قوت جشنواره بورس و رسانه

پویایی در بخش چندرسانه ای ، یکی از نقاط قوت جشنواره بورس و رسانه

نماینده هیات داوران در اختتامیه ششمین جشنواره بورس و رسانه از پویایی بخش چندرسانه ای جشنواره امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه امروز ۲۵ مهرماه با حضور مدیران و مسئولان سازمان بورس و وزارت اقتصاد و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

جشنواره بورس و رسانه

در ابتدای این برنامه ، حسین قربان زاده به عنوان نماینده هیات داوران ششمین جشنواره بورس و رسانه بیانیه امسال هیات داوران را قرائت کرد.

صیدی مدیر سازمان بورس

 

در ادامه حجت الله صیدی مدیرعامل سازمان بورس اوراق بهادار با تشکر از هیات داوران و اعلام همدلی با رسانه ها ، گفت: نقش رسانه ها در بازار سرمایه در شرایط کنونی غیر قابل انکار است.

وی از تاثیرگذاری رسانه ها در انعکاس اخبار و تحلیل های اقتصادی یاد کرد و اظهار داشت: ترجمه زبان فنی به زبان ساده، هنر رسانه ها در ایام کنونی است.

 

حجت‌اله صیدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از دیگر سخنرانان ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه گفت: یکی از نعمت‌های خداوند برای من این بوده که همواره هم‌نفس اهالی رسانه بوده‌ام. 

وی در ادامه گفت: وقتی به بحث بورس و رسانه می‌رسیم، همواره بر موضوع قیمت تاکید دارم، در همه بازارها قیمت عامل تعیین کننده است،  در اغلب بازارها مولفه قیمت بر مبنای عوامل بنیادی تعیین می‌شود ولی در بازار اوراق بهادار فقط عنصر اطلاعات تعیین کننده است. در این میان سهم اصحاب رسانه بسیار کلیدی و تعیین کننده است.

 

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به اشاره دلایل اهمیت رسانه در حوزه بازار سرمایه تاکید کرد: با وجود آن‌که بازار  سرمایه در حوزه رسانه بسیار رشد کرده هنوز بسیاری از نیازهای مدیران، ناشران و فعالان بازار تامین نشده است.

همچنین در این مراسم، حسین جابری انصاری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ، با آسیب‌شناسی فضای رسانه‌ای در حوزه بازار سرمایه گفت: یکی از جلوه‌گاه‌های وضع رسانه‌ای در کشور، بورس است.

 

 

 

وی با اشاره به ۵ دوگانه موجود در فضای رسانه‌ای افزود: دوگانه‌ نخست تبلیغ و آگاهی‌بخشی است. دوگانه دوم، پنهان‌کاری و شفافیت است. دوگانه سوم، مجازی و حقیقی است. دوگانه چهارم، دولت و ملت است. دوگانه پنجم شهروند و رسانه است.

جابری انصاری با اشاره به حضور ۶۰ میلیون ایرانی در بازار سرمایه گفت: می‌بایست آگاهی بخشی به جای تبلیغ و شفافیت به‌جای پنهان‌کاری در فضای رسانه‌های بازار سرمایه حاکم شود.

جشنواره بورس و رسانه

 

 

در ادامه از نفرات برتر ششمین جشنواره بورس و رسانه تقدیر شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی