شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از اپلیکیشن خدمات آنلاین بیمه سامان در نمایشگاه الکامپ

رونمایی از اپلیکیشن خدمات آنلاین بیمه سامان در نمایشگاه الکامپ

در سومین روز از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، طی مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران، مدیرعامل شرکت بیمه سامان و نیز تعدادی از مدیران عامل سایر شرکت های بیمه از اپلیکیشن خدمات آنلاین این شرکت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، احمدرضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان در این مراسم با بیان این که خدمات الکترونیک شرکت با هدف بزرگ تر کردن شبکه فروش طراحی شده است، گفت: بیمه سامان به دنبال فروش مستقیم نیست.

وی با اشاره به این که فروش از طریق اپلیکیشن شرکت بیمه سامان، با اتصال به کد نمایندگان صورت می گیرد، اظهار کرد: با این روش، هم کارمزد نماینده پرداخت می شود و هم دامنه کسب و کار او بزرگتر خواهد شد.

بیمه سامان

 

سید میثم بهشتیان مدیر فناوری و اطلاعات شرکت بیمه سامان نیز در این مراسم گفت: با رونمایی از این اپلیکیشن، حجم زیادی از مشکلات مربوط به ثبت خسارت درمان و پرداخت آن را در بیمه‌های درمان و نیز بیمه های عمر از بین خواهد رفت و اقدامات موثرتری در راستای تسریع در روند پرداخت خسارات به بیمه گزاران را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان آن که بر اساس این اپلیکیشن، ارتباط بین نماینده و مشتری راحت تر انجام شده و کار به سهولت انجام می گیرد تصریح کرد: هدف ما این است که کسب و کار نمایندگان رشد کرده و توسعه یابد چرا که به دنبال فروش مستقیم نیستیم و معتقدیم که اگر فضای فعالیت نمایندگان توسعه یابد، این امر منجر به توسعه صنعت بیمه خواهد شد.

وی با اشاره به آن که در این سیستم یک باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده و امتیاز وفاداری نیز به بیمه گزار داده خواهد شد، یادآور شد: اپلیکیشن جدید خدمات آنلاین بیمه سامان به بسیاری از سامانه ها متصل است و مشخصات لازم را دریافت می کند.

وی به خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن در حوزه بیمه بدنه خودرو اشاره کرد و گفت: در سیستم جدید که منبعد قرار است نمایندگان از این اپلیکیشن جدید استفاده کنند، مواردی بسیار مهم و کاربردی برای بیمه خودرو در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که کل نیازمندی بیمه گزار برای ثبت و دریافت خسارت در حوزه درمان، قابل کنترل و پرداخت است.

لازم به ذکر است با رونمایی از اپلیکیشن جدید خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان، مهم ترین خدمت این اپلیکیشن، سهولت و سرعت در انجام کار و نیز ارائه خدمات به موقع به بیمه گزاران هدفگذاری گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی