شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه مهم جبهه حماسه سازان ایران

اطلاعیه مهم جبهه حماسه سازان ایران

بیانیه جبهه حماسه سازان ایران اسلامی در محکومیت یاوه گوئی های نتانیاهو

بیانیه جبهه حماسه سازان ایران اسلامی در محکومیت یاوه گوئی های نتانیاهو

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا ۚ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا. (اسرا 7)

ملت شریف ایران

ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت مظلومانه سید مقاومت، مجاهد کبیر حضرت آیت الله سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و جبهه مقاومت بالاخص ملت های شریف و مقاوم ایران بزرگ، لبنان، عراق و یمن و تمامی مستضعفان در جهان؛

همانطوریکه در جریان میباشید در برهه ای که در انتظار مجازات و تنبیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی بمناسبت ترور شهید اسماعیل هنیه رهبر بزرگ نیروی مقاومت حماس میهمان ملت شریف ایران بودیم، جنایت کاران صهیونیسم، دسیسه کشتار جمعی مردم لبنان را با منفجر کردن ابزارهای ارتباطی چون پیجر راه انداختند که با عنایت پروردگار بدلیل خاموش بودن بیشتر این ابزارها نقشه شوم جنایتکاران صهیونیستی ناکام ماند. گرچه این توطئه بی خسارت نبوده و در کنار شهادت تعدادی از مردم عادی، سفیر محترم جمهوری اسلامی که نماینده ملت بزرگ ایران محسوب میگردد جراحات شدیدی برداشت.

در حالی که افکار عمومی در جهان از این جنایات صهیونیست ها در بهت بسر میبرد، رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت منطقه ضاحیه یورش برده و بی توجه به قوانین بین المللی، دفتر قانونی حزب الله را در اقدامی بیسابقه

با هشتاد راکت یک تنی بمباران نمود. در پی این تجاوزات تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت لبنان و در راس آنان حناب آیت الله سید حسن نصرالله دبیرکل محبوب حزب الله و سید مقاومت به درجه شهادت نائل آمد.

در این اثنا که ملت ایران و جهان مقاومت در سوگ شهادت سید جبهه مقاومت به عزاداری مشغول است، پادشاه اهریمنان و جنایتکاران نتانیاهو نخست وزیر دولت غیر قانونی و اشغالگر اسرائیل بیانیه ای خطاب به ملت ایران صادر کرده و یاوه سرائی کرده است. جبهه حماسه سازان ایران بر خود وظیفه میداند به این بیانیه شیطانی و صهیونیسم جهانی پاسخ دندان شکن دهد.

ملت شریف ایران

نتاانیاهو در حالی به مردم ایران وعده صلح، رفاه و همزیستی مسالمت آمیز داده است که تاریخ چند هزارساله آنها همگی سرشار از خیانت، جنایت و خباثت علیه تمدن آریائی و ملت پارسی بوده است.

برای یادآوری تاریخ سراسر سیاه و تاریک قوم لجوج یهود علیه تمدن آریائی و ملت بزرگ پارس مواردی را مرور می نماید:

1-  در تمامی منابع تاریخی بصورت متواتر آمده است، پادشاهی ایرانی درجریان فتح بابل، امکان بازگشت یهودیان در بند اسارت را به اورشلیم فراهم آورده و معبد یهودیان را برای بار دوم بازسازی نمود.

2-  این پادشاه هخامنشی با فرزند یهودی آزاد شده بنام استر ازدواج نمود. اما قوم یهود بجای قدردانی از اقدام پادشاه ایرانی، با تحریک همسر یهودی پادشاه و پسر عموی خیانتکارش(مردخای)، هفتاد هزار ایرانی مخالف نفود یهود در ارکان حکومت پارسی کشتار جمعی شدند. 

3-  یهودیان در طول تاریخ هر ساله در سالروز کشتار و نسل کشی ایرانیان با کمال وقاحت جشنی بنام پوریم برگزار می نمایند. در جشن خود نسل کشی ایرانیان و ملت پارسی را گرامی داشته و رقص و پایکوبی می نمایند. 

4-  در تاریخ معاصر نیز قوم فاسد، نمک نشناس و جنایت کار یهود در دوره پهلوی بدترین عملکرد را در مقابل ملت ایران داشته است. سفارت دولت جعلی اسرائیل در ایران مرکز توطئه، خیانت، جاسوسی و غارت منابع ایران بود. صهیونیست ها در تمامی جنایات رژیم منحوس پهلوی، نه تنها شریک جرم بودند، بلکه آموزش و تربیت جلادان ساواک را نیز بر عهده داشتند.

به نتاانیاهو می گوئیم:

1-  دستان شما یهودیان از گذشته بسیار دورآغشته به خون قوم آریائی و ملت پارسی است، چه تضمینی وجود دارد که اگر بر ایران دست یابید این بار هفتاد میلیون ایرانی را سلاخی ننمائید؟!

2-  در طول تاریخ هیچگاه قوم آریائی و ملت پارسی بت پرست و خرافه پرست نبوده و در پرتو آئین های یکتا پرستی چون آئین مهر، آئین زرتشتی بر بیش از نصف جهان حکومت کرده است. اکنون نیز در پرتو دین مبین اسلام و تقریب مذاهب در تمامی ممالکی که روزی امپراطوری ایران حاکم بوده است، نیروهای مقاومت همچون ساتراپ های سابق متحد استراتژیک ایران شده و غرب را به زانو درآورده اند. گذشته ایرانی همیشه یکتاپرستی بوده و یکتاپرست خواهد ماند.

3-  برای جهان ثابت شده است، این رژیم صهیونیستی است که منشاء تاریکی، جنایت، ترور های کور، کودک کشی و نسل کشی است نه ایران.

4-  بنی اسرائیل با گوساله پرستی خواری و ذلت برای خود خرید، خون شهیدان و مستضعفان دامن شما را رها نخواهد کرد و بزودی طعم خواری و ذلت را خواهید چشید و سپاه محمد (ص) بزودی از دروازه های شام عبور کرده و در مسجد الاقصی به امامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مد ظله العالی نماز را به جماعت اقامه خواهیم نمود.

5-  خداوند تصویر شما قوم فاسد را در آیات 50 و 51 از سوره مدثر بیان فرموده است. در این آیات می‌فرماید «کَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُسْتَنْفِرَةٌ؛ فَرَّتْ مِنْ قَسْوَرَةٍ؛ گویی گورخرانی رمیده‌‌اند که از شیر فرار می‌کنند.» حزب‌الله مانند شیری است که گورخران با دیدن او و یا شنیدن صدای غرش او به هم می‌ریزند و پا به فرار می‌گذارند و در حین فرار بسیاری از ایشان در زیر دست و پای خودشان هلاک می‌شوند و به نابودی‌شان منجر شود، چنان که خداوند در آیه دوم سوره حشر نیز به آن اشاره می‌کند. دورانی که هیبت و عظمت حزب‌الله به قدری باشد که حتی بتوان نام آن مقطع از زمان را مقطع «قسوره» گذاشت، دور نیست و سنصلی فی القدس ان شاء الله.

حسین مهدی زاده

دبیرکل جبهه حماسه سازان ایران

ایران- تهران

نهم مهر 1403

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی
تبلیغات متنی