شمانیوز
شما نیوز

پاستا فوری

سه سوته برای خودت پاستا فوری درست کن | طرز تهیه پاستا با سس گوجه

در خبر زیر طرز تهیه پاستا فوری با سس گوجه را به شما آموزش می دهیم.

سه سوته برای خودت پاستا فوری درست کن | طرز تهیه پاستا با سس گوجه

به گزارش شمانیوز :پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که از تهیه شده از مخمره گندم و آب تشکیل شده و به صورت مختلفی در غذاهای ایتالیایی استفاده می‌شود. پاستا  معمولاً به همراه سس‌های مختلف مانند سس گوجه فرنگی، سس آلفردو یا سس پستو مصرف می‌شود. پاستا می‌تواند به صورت آب پز، سرخ شده یا پخته شده سرو شود و گاهی همراه با مواد افزودنی مانند گوشت، ماهی، سبزیجات یا پنیر تهیه می‌شود. پاستا در سراسر جهان محبوبیت دارد و به عنوان یک غذای پرطرفدار و خوشمزه شناخته می‌شود.در ادامه برای طرز تهیه پاستافوری ببا سس گوجه همراه ما باشید.

 

مواد لازم

● ماکارانی: یک بسته

● فیله سینه مرغ: یک عدد

● پوره گوجه فرنگی: ۵۰۰ گرم

● ادویه: نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، آویشن، پولبیبر

● پیاز: دو عدد

● سیر: ۵ حبه

● پنیر پیتزا

طرز تهیه

(۱) ابتدا دو عدد «پیاز» را به صورت نگینی خرد کرده و داخل تابه با «روغن و کره» تفت بدهید سپس ادویه ها شامل «نمک»، «فلفل سیاه»، «زردچوبه»، «آویشن» و «پولبیبر» را هم اضافه کنید.

(۲) در این مرحله یک عدد فیله مرغ را که به صورت مکعبی خرد کردید را اضافه کنید و تفت بدهید، وقتی رنگ فیله ها عوض شد ۵ حبه «سیر له شده» و ۵۰۰ گرم «پوره گوجه فرنگی» را بریزید و باهم دیگر تفت بدهید.

(۳) در فاصله تفت خوردن سس؛ یک بسته ماکارونی را داخل آب جوش ریخته و سپس آب کش کنید.

(۴) در نهایت ماکارونی ها رو داخل سس در تابه اضافه کرده و همه مواد را باهم ترکیب کنید، سپس نمک و آویش هم اضافه کرده و به مدت ۱۵ دقیقه در تابه را بگذارید تا بپزد.

(۵) در آخر پنیر پیتزا به دلخواه اضافه کرده و پول بیبر هم بزنید و دوباره درب تابه را بگذارید، همین که پنیر آب شد، این خوشمزه بی نظیر آمادست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied