شمانیوز
شما نیوز

درست کردن ساندویچ سبزیجات خوشمزه و عالی / آموزش تهیه ساندویچ سبزیجات برای محل کار

درست کردن ساندویچ سبزیجات خوشمزه و عالی / آموزش تهیه ساندویچ سبزیجات برای محل کار

آموزش درست کردن ساندویچ سبزیجات خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و راحت است مخصوصا افراد گیاه خوار و وگان که گوشت و مرغ مصرف نمی کنند می توانند این ساندویچ خوشمزه را تهیه کنند البته این غذا فقط به این عده گیاه خوار محدود نمی شود و برای همه افراد مناسب است زیرا بسیار کالری کمی دارد و خوشمزه است و می توانید از سبزیجات دلخواه در تهیه این ساندویچ استفاده کنید شما در تهیه این ساندویچ می توانید از انواع نان تست یا همبرگر یا باگت استفاده کنید و برای یک پیک نیک سالم و مقوی یک ساندویچ بسیار خوشمزه تهیه کنید.

مواد لازم
کدو سبز ۲ عدد
قارچ ۶ عدد
پیاز ۱ عدد
بادمجان ۱ عدد
هویج ۱ عدد
کلم بروکلی ۲ ق غذا خوری
گل کلم ۲ ق غذا خوری
فلفل دلمه ۱ عدد
گوجه فرنگی ۱ عدد
سیر ۱ حبه
نان جو ۲ عدد
روغن زیتون به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی سبزیجات

ابتدا کدو ها را پوست گرفته و خلالی ریز نه زیاد درشت خرد کنید. قارچ ها را اسلایس کنید.بادمجان را پوست بگیرید و خلالی ریز خرد کنید و داخل یک کاسه با آب و نمک قرار دهید تا تلخی آن گرفته شود سپس آبکش کنید.کلم بروکلی و گل کلم را نیز به قطعات ریز خرد کنید و خوب بشورید و داخل آبکش قرار دهید. پیاز و هویج را نیز پوست گرفته و خرد کنید و در انتها فلفل دلمه را بعد از شستن خرد کنید در کل همه مواد به صورت درشت نه خیلی ریز خرد شوند.

مرحله دوم: تفت دادن مواد

ابتدا باتوجه به درجه سفتی سبزیجات آنها را باید جداگانه تفت دهید از هویج و کلم بروکلی شروع کنید و هرکدام را جداگانه با روغن زیتون تفت دهید تا نرم شوند در انتها باید همه سبزیجات تفت خورده را باهم داخل تابه وک ریخته و هم بزنید تا یکدست شوند در انتها کمی فلفل سیاه و زردچوبه و نمک روی سبزیجات پخته بپاشید.

مرحله سوم: تهیه سس گوجه

برای تهیه سس گوجه ها را بلانچ کنید سپس پوره کنید و داخل تابه با کمی روغن زیتون و زردچوبه و نمک تفت دهید تا خوش رنگ و آب اضافی تبخیر شود و بعد سیر پوره شده را به مخلوط گوجه اضافه کنید و خوب تفت دهید در انتها  کمی فلفل سیاه بزنید و از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم: تهیه ساندویچ سبزیجات وگان

سس بدست آمده را روی سبزیجات بریزید و روی حرارت ملایم تفت دهید تا خوب مواد با سس مخلوط شوند سپس نان مورد نظر را برش بزنید و کمی از مواد به همراه کاهو و پنیر پارمزان قرار دهید و سرو کنید.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی