شمانیوز
شما نیوز

دتکاس

طرز تهیه دتاکس واتر پرتقال / تو این هوای گرم یک دتاکس خومشزه و عالی درست کن

طرز تهیه دتاکس واتر پرتقال / تو این هوای گرم یک دتاکس خومشزه و عالی درست کن

طرز درست کردن دتاکس خوشمزه و عالی مناسب برای فصل گرما این اموزش خنگ خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: آب طعم دار یکی از بهترین نوشیدنی ها و آبرسان برای بدن می باشد که با انواع میوه و سبزیجات تهیه می شود و هر دتاکس واتری خواص و فواید خودش را دارد و از آنجایی که فقط از عصاره میوه برای طعم دار کردن آب استفاده می شود پس کالری بسیار کمی دارد. تهیه دتاکس واتر در منزل کار آسانی می باشد فقط شما باید بدانید برای خوشمزه شدن و خوش عطر شدن از چه ترکیبی استفاده کنید. اما اگر شما هم جزء دسته افرادی هستید که آب کم می خورید یا کودکی در منزل دارید که کمتر آب می خورد می توانید دتاکس واتر یا آب طعم دار در مزه های مختلف را تهیه کنید و در یخچال و یا بطری بریزید و با خود به کار یا مدرسه ببرید و از خواص خوب دتاکس واتر بهرمند شوید. اما همان طور که گفته شد بسته به نوع ترکیب دتاکس واتر خواص آن تغییر می کند اما از مهم ترین خواص دتاکس واتر می توان به سم زادیی بدن، کاهش وزن، بهبود سلامت و آبرسانی بدن، بهبود سطح انرژی و خلق و خو، بهبود رنگ پوست اشاره کرد. 

مواد لازم برای تهیه دتاکس واتر پرتقال
پرتقال ۲ عدد
برگ نعنا ۵ شاخه
لیمو ۱ عدد
آب خنک به مقدار لازم
یخ به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی

پرتقال را خوب بشورید و به صورت حلقه ای برش بزنید. لیموترش را نیز به صورت حلقه برش زده و برگ نعنا را پاک کنید و بشورید.

مرحله دوم: تهیه دتاکس واتر پرتقال و نعنا

در ادامه داخل یک پارچ یا بطری لایه لایه پرتقال و لیمو نعنا به صورت فشرده بریزید و روی آن آب و مقداری یخ بریزید و برای دو ساعت و بهتر است یک شب در یخچال قرار دهید تا عصاره میوه خارج شود سپس مصرف کنید.

مواد لازم برای تهیه دتاکس واتر خیار
خیار ۲ عدد
لیموترش ۱ عدد
برگ نعنا ۴ برگ
آب ۳ لیتر

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا خیار را خوب شسته و به صورت حلقه ای برش بزنید. لیموترش را نیز به صورت حلقه ای برش بزنید و برگ نعنا ها را پاک کنید و بشورید.

مرحله دوم: تهیه دتاکس واتر خیار

در ادامه داخل یک پارچ یا بطری تمام مواد به صورت لایه لایه بریزید و روی آن آب ریخته و برای ۱ الی ۲ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا مزه دار شود در ادامه برای مصرف آن را خوب تکان دهید سپس مصرف کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی