شمانیوز
شما نیوز

یادداشت؛

تجاوز یا بازپس‌گیری زمین‌های اشغال شده؟!

فلسطین، کشوری مستقل بود که رژیم صهیونیستی با زور و تهدید و کشتار مردم این کشور، خاک این سرزمین را غصب کرد؛ و حالا مردم فلسطین با استفاده از تجهیزات نظامی، حق خود را از ظالم باز پس می‌گیرند.

تجاوز یا بازپس‌گیری زمین‌های اشغال شده؟!

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج24؛ آیا در یک جنگ، تفاوتی میان ظالم و مظلوم وجود ندارد؟ اگر دارد پس چرا در جنگ میان رژیم صهیونیستی و فلسطین که به وضوح، ظالم و مظلوم در آن مشخص است، شعار ‎نه به جنگ سر می‌دهید؟

با دست فرمان شما، باید در واقعه عاشورا هم دو طرف جنگ را مقصر دانست و هر دو را دعوت به آرامش کرد!

یادمان نرود، این جنگ را رژیم صهیونیستی آغاز کرد و الان حدود هفتاد سال است که همچنان ادامه دارد.

برخی بر این باورند که حماس خودش این عملیات اخیر را شروع کرد و باید به فکر عواقب آن هم می‌بود. این سخن از بیخ و بن اشتباه است. عملیات طوفان الأقصى  یک عملیات است در داخل این جنگ. جنگی که آغازگر آن رژیم منحوس صهیونیستی است. حماس برای رهایی از تجاوز و غارتگری، دست به این عملیات زد، پس نمی‌توان انگشت اتهام را به سمت او نشانه رفت.

مثالی بزنم. جنگ میان ایران و عراق را چه کسی آغاز کرد؟ چه کسی به سرزمین ما دست‌درازی نمود؟ مشخصاً پاسخ، عراق است. حال اگر ما در این جنگ تحمیلی، دست به طراحی یک عملیات مثل عملیات «بیت المقدس» بزنیم و بخواهیم خرمشهر را از چنگال دشمن خارج کنیم، می‌شویم آغازگر جنگ؟! قطعا نه! ما می‌خواستیم خرمشهر را آزاد کنیم که کردیم.

فلسطین کشوری مستقل بود که رژیم صهیونیستی با زور و تهدید و کشتار مردم این کشور، خاک این سرزمین را غصب کرد؛ و حالا مردم فلسطین پس از سال‌ها مبارزه با سنگ و چوب و... توانسته‌اند سری میان سرها بلند کنند و با استفاده از تجهیزات نظامی، حق خود را از ظالم باز پس گیرند.

این یعنی دفاع مردمی مظلوم اما مقتدر در برابر تجاوز غاصبان قصاب.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied