شمانیوز
شما نیوز

ستار هاشمی

ستارهاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات کیست + بیوگرافی و سوابق

ستارهاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات کیست + بیوگرافی و سوابق

گزینه وزیر جوان پیشنهادی از سوی پزشکیان برای وزارت ارتباطات سید ستار هاشمی می‌باشد که در خبر زیر نگاه ساده به سوابق این وزیر پیشنهادی پرداخته شده است.

به گزارش شمانیوز :سید ستار هاشمی چهره ای است که از جانب مسعود پزشکیان به عنوان گزینه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری معرفی شده است.سید ستار هاشمی یک متخصص برجسته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است.

سید ستار هاشمی یک متخصص برجسته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است. او در سال ۱۳۵۵ در یاسوج متولد شده و تحصیلات خود را در رشته هوش مصنوعی از دانشگاه موناش استرالیا و دانشگاه علم و صنعت ایران به پایان رسانده است.

هاشمی به عنوان جوان‌ترین استاد تمام هوش مصنوعی در ایران شناخته می‌شود و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز است.

از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیرکلی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، و معاونت فناوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره کرد. او همچنین رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانسل بوده و در سال ۱۴۰۲ به عنوان مدیر برتر قوه قضاییه شناخته شد. علاوه بر این، هاشمی در تأسیس انجمن هوش مصنوعی ایران نیز نقش داشته است.

او در حوزه‌های مختلف فناوری‌های نوین و نوآوری‌های ارتباطی فعالیت‌های چشمگیری داشته و به بهبود فرآیندهای مربوط به ثبت اسناد و توسعه فناوری‌های ارتباطی در ایران کمک کرده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی