شمانیوز
شما نیوز

سید حسن نصرالله

فوری/جزییات شهادت سید حسن نصرالله و همراهان

فوری/جزییات شهادت سید حسن نصرالله و همراهان

از روز گذشته شایعاتی مبنی بر شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش در فضای مجازی منتشر شده که امروز با تایید ارتش اسرائیل این شایعه پررنگ‌تر شده است.

به گزارش شمانیوز :از شب گذشته حملات اسرائیل به لبنان با هدف ترور سید حسن نصرالله آغاز شده است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب سیاسی و گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان فعالیت می‌کند.شایعاتی درباره شهادت سید حسن نصرالله در فضای مجازی دست به دست می چرخد. ارتش اسرائیل شهادت سید حسن نصرالله را تایید کرده است. 

تکمیلی یک ساعت 23 ششم مهر ماه درباره شهادت سید حسن نصرالله

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه، ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور دبیرکل حزب الله لبنان را تکذیب کرد.محافل رژیم صهیونیستی در پی بمباران امروز منطقه ضاحیه بیروت مدعی ترور دبیرکل حزب الله لبنان در این رخداد شده اند.

تکمیلی دو ساعت 9 صبح درباره شهادت سید حسن نصرالله​

اکانت منتسب به زینب نصرالله که روز گذشته اخباری مبنی بر شهادتش منتشر شده بود با انتشار یک متن نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد.زینب نصرالله نوشت: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد و اوضاع میدان اینطوری باقی نخواهد ماند.

تکمیلی  سه ساعت 11 صبح درباره شهادت سید حسن نصرالله​

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که دبیر کل حزب‌الله لبنان در حمله دیروز به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده است.

بنا به ادعای ارتش اسرائیل، همراه با سید حسن نصرالله، علی کرکی، فرمانده بخش جنوبی حزب الله، و تعداد دیگری از فرماندهان حزب الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

تکمیلی چهار ساعت 11:40 صبح درباره شهادت سید حسن نصرالله​

ارتش اسرائیل: فرمانده جبهه جنوب حزب الله، علی کرکی، و تعدادی دیگر از فرماندهان شهید شدند

تکمیلی پنج ساعت 12:40 درباره شهادت سید حسن نصرالله

به نقل از الجزیره، ارتش اسرائیل می‌گوید که سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان را ترور کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که در حمله روز گذشته علاوه بر دبیر کل حزب الله لبنان، موفق شده است علی کرکی، فرمانده جبهه جنوب لبنان را نیز ترور کند.

تکمیلی شش ساعت 13:43 درباره شهادت سید حسن نصرالله

خبرنگار العهد: باید منتظر بیانیه حزب‌الله باشیم که واقعیت موضوع را بدانیم خبرنگار شبکه العهد در لبنان: افراد نزدیک به حزب‌الله تأکید کردند که سید نصرالله در سلامت کامل است و جنگ روانی که دشمن به راه انداخته واقعیت ندارد.

تکمیلی 7 ساعت 15:3 درباره شهادت سید حسن نصرالله

حزب الله رسما از شهادت حسن نصراالله خبر داد.

تکمیلی 8 درباره شهادت سید حسن نصرالله

بیانیه حزب الله: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست.

بسم الله الرحمن الرحیم

«پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.» خداوند متعال راست گفته است جناب استاد، سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. کربلای نورانی در سفر الهی ایمان در رکاب پیامبران و امامان شهید. جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست که قریب به سی سال در راه آنان بود و در این مدت آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد و جانشین سرور و سالار شهیدان مقاومت اسلامی در سال ۱۳۷۱ شد. آزادی لبنان در سال ۲۰۰۰ و تا پیروزی الهی و پایدار در سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار و رستگاری تا نبرد حمایت و قهرمانی در حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین. مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی) سایه اش بلند، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، تسلیت عرض می نماییم. به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان، به جناب آقای سید حسن نصرالله رضوان، دبیرکل حزب الله لبنان تبریک می گوییم خداوند متعال به او به عنوان شهید راه بیت المقدس و فلسطین تسلیت عرض می نماییم، فرمان امام حسین علیه السلام را برآورده سازد همرزمان شهیدی که در پی یورش خائنانه صهیونیست ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدس او پیوستند. رهبری حزب الله به بالاترین، مقدس ترین و گرانقدرترین شهید در سفر پر فداکاری و شهید عهد می بندد که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و استوار و شریف آن ادامه دهیم. مردم و به مجاهدان سرافراز و دلاوران پیروز و پیروز مقاومت اسلامی و شما امانت شهید عزیز هستید و شما برادران او هستید که سپر تسخیر ناپذیر او و تاج دلاوری و رستگاری رهبر ما بودید استاد همچنان با اندیشه و روح و خط و رویکرد مقدس خود در میان ماست و در عهد وفاداری و پایبندی به مقاومت و فداکاری تا پیروزی هستید.

تکمیلی 9 ساعت 15:30 درباره شهادت سید حسن نصرالله

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

تکمیلی 10 ساعت 15:31 درباره شهادت سید حسن نصرالله 

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی گروه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی