شمانیوز
شما نیوز

سخنان فاطمه‌ هاشمی درباره‌ مهدی، فائزه و احمدی‌نژاد/ پاسخ پرکنایه پروین‌احمدی‌نژاد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):فاطمه هاشمی پس از خروج برادرش از فرودگاه امام(ره) ادعاهایی درباره بازداشت فائزه هاشمی و زندگی پروین احمدی‌نژاد مطرح کرد.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): به نقل از فارس، فاطمه هاشمی پس از خروج برادرش (مهدی) از فرودگاه امام خمینی(ره) در نخستین دقایق بامداد دوشنبه 3 مهرماه در بخشی از سخنان خود گفت:‌ چون مهدی پاک و سالم بود، به تهران آمد. وی با بیان اینکه مهدی چون مسئله‌ای نداشت به کشورش بازگشت، تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت. وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی دریافت حقوق 14 میلیونی مهدی هاشمی، دریافت این‌گونه حقوق‌ها را به احمدی‌نژاد و مشایی منتسب کرد و اظهار داشت: پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کنند.

هنوز در آپارتمانی که 22 سال قبل فاطمه هاشمی به آنجا آمد زندگی می‌کنم در همین حال، پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اظهارات فاطمه هاشمی تصریح کرد: اظهارات خانم هاشمی درست است؛ ایشان گفته: «بروید ببینید پروین احمدی‌نژاد که آهی در بساط نداشته، چگونه زندگی می‌کند». آری! من افتخار می‌کنم که بگویم هنوز سرباز کوچک ولایت هستم و خودم را وامدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانم. عضو شورای شهر تأکید کرد: بزرگترین دغدغه‌ام مردم و رفع دغدغه‌های نیازمندان است و همواره در این راستا تلاش می‌کنم. عضو شورای شهر ادامه داد: همچنان ساده‌زیست هستم و در همان آپارتمانی زندگی می‌کنم که 22 سال قبل خانم فاطمه هاشمی به آنجا تشریف آورده بود؛ افتخار می‌کنم که باغی در لواسانات ندارم و در هیچ شرکت نفتی و هواپیمایی سهامدار نیستم، خوشحالم که در هیچ کشوری حساب بانکی، خانه و ویلا ندارم. دوتابعیتی نیستم و ویزای آماده خروج ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied