شمانیوز
شما نیوز

طرح سئوال از رییس جمهور با 102 امضا تحویل هیات رییسه شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):طرح سئوال از رییس جمهور که از چندی پیش در مجلس مطرح بوده امروز با 102 امضا تحویل هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، طرح سئوال از رییس جمهور با 102 امضا تحویل هیات رییسه مجلس شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

در همین راستا یکی از طراحان اصلی این طرح با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت طراحان سئوال از رییس جمهور امروز این طرح را تحویل هیات رییسه مجلس دادند و درخواست کردند تا آن را به کمیسیون های مربوطه ارجاع دهد.

وی ادامه داد: از آنجا که محور این سئوالات اقتصادی بوده و به نوسانات ارز و سکه برمی گردد سئوال از رییس جمهور باید به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شود.

این طراح سئوال از رییس جمهور اظهار داشت: پس از ارجاع این سئوال به کمیسیون مربوطه نمایندگان رییس جمهور باید ظرف یک هفته در کمیسیون حاضر شده و به سئوالات پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: اگر جواب ها قانع کننده نبود خود رییس جمهور باید با حضور در صحن علنی مجلس به این سئوالات پاسخ گوید.

گفتنی است طرح سوال از رئيس جمهور براي اولين بار در تاريخ جمهوري اسلامي ايران در 24 اسفند سال گذشته در مجلس هشتم مطرح شد كه علي مطهري نماينده تهران طراح اصلي اين طرح بود و محمود احمدي ن‍ژاد رئيس جمهور هم با حضور در صحن مجلس به سوالات نمايندگان پاسخ داد.

در مورد سئوال ارزی و اقتصادی، طراح اصلي سوال از رئيس جمهور باز هم علي مطهري نماينده تهران است كه علاوه بر وي نادر قاضي پور نماينده اروميه، علي ايرانپور نماينده مباركه و رمضان شجاعي كياسري نماينده ساري اين طرح را امضا كردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied