شمانیوز
شما نیوز

اخبار محرمانه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):اخیرا جلسات انتخاباتی احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) برای انتخابات مجلس دهم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،خبرنگاران سایت ندای انقلاب در جریان پیگیری اخبار روزانه به برخی اخبار غیر رسمی بر می خورند که بسته خبری این هفته را از نظر می‌گذرانید.

* شنیده شده در یکی از سلسله جلسات اخیر آقای هاشمی که پنج شنبه ها و جمعه ها در حسینیه جماران با حضور برخی اقشار مردم برگزارمی شود، خطاب به حضار که ظاهرا شماری از آنان دانشجو بوده اند، می گوید که هر حرفی دارید بزنید؛ تا قبل از انتخابات اگر حرفی زده می شد افراد احضار می شدند ولی الان اگر حرفی دارید بزنید و کسی با شما کاری ندارد.

* گزارش شده در مراحل انتخاب و انتصاب برخی از استانداران دولت، فردی که از او به عنوان فرد بانفوذ یاد می شود، دخالت مستقیم دارد.

برهمین اساس از یکی از استانداران دولت احمدی نژاد نقل شده که در روزهای اول دولت یازدهم، از طرف فرد بانفوذ با وی تماس گرفته و از او می خواهند که این فرد بانفوذ را برای بازدید از استان دعوت کنند که وی پاسخ منفی می دهد و فردای آن روز جانشین او برای استانداری انتخاب می شود.

* درحالی که تا زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری نزدیک به 2 سال زمان باقی است، از سوی برخی جریانات افراطی احیای پروژه شکست خورده شورای رهبری کلید خورده و قرار است این بحث در آینده نزدیک از سوی شماری از روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب به فضای عمومی کشور کشیده شود.

* شنیدیم به دستور وزیر کشور تمامی افراد مامور از برخی نهادها به این وزارتخانه، که در دولت های نهم و دهم به این وزارت خانه مامور شده بودند، می بایست به نهادهای خود بازگردند و تنها در موارد خاص به دستور شخص وزیر از این افراد بکارگیری می شود.

* یکی از مراجع تقلید نزدیک به جریان اصلاح طلب که در سالیان اخیر توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل رفتارش در فتنه 88 فاقد ملاک های لازم برای مرجعیت اعلام شد، اخیرا به دنبال توسعه دفاتر خود در استان های بزرگ از جمله تهران افتاده است. بر اساس این راهبرد، دفتر وی همزمان در روز عید غدیر در شهرک غرب تهران با حضور شماری از اصلاح طلبان و فعالین فتنه 88 راه اندازی شد.

* به دنبال انتصاب مدیر ارزشی در یکی از دستگاه های اجرایی استان تهران، فشارهای بی سابقه ای از سوی برخی افراد وابسته به جریان کارگزاران و اصلاح طلبان به مدیر دستگاه مذکور برای برکناری این فرد که سابقه خوشنامی در فعالیت های سیاسی و انقلابی دارد، صورت گرفته است.

* یکی از افراد نزدیک به دولت تدبیر و امید که بنا به دلایل مهمی از جلوس بر صندلی یکی از وزارتخانه های مهم کشور بازمانده در اظهاراتی تفرقه انگیزانه مدعی شده که یکی از دلایل ترور دادستان زابل، عدم مشارکت برخی اقلیت ها در ساختار نظام بوده است!

برهمین اساس شنیده شده فرد مذکور پس از عدم رسیدن به پست وزارتخانه مربوطه فشارهایی را برای انتصاب افراد نزدیک به خود در این وزارتخانه آغاز کرده است.

* اخیرا جلسات انتخاباتی احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین(انقلاب) برای انتخابات مجلس دهم آغاز شده است.

بر این اساس، احمد سلامتی دبیرکل حزب منحله مجاهدین با تائید این خبر در گفتگو با یکی از روزنامه های زنجیره ای گفته است که این حزب در حال اماده سازی برای انتخابات مجلس است.

روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب در روزهای اخیر تلاش کرده اند با تشکیک در حکم قانونی انحلال 2 حزب ساختار شکن مجاهدین و مشارکت، به احیای این دو حزب منحله که ایفای نقش مهمی در فتنه 88 بر عهده داشتند، کمک کنند.

* آخرین اخبار میدانی از سوریه، حکایت از این دارد که سال گذشته در همین ایام حدود 70 درصد خاک این کشور در تسلط گروهای تروریستی به ویژه گروه های تروریستی وابسته به القاعده بود که هم اکنون این درصد معکوس و به نفع نظام سوریه تغییر پیدا کرده است.

* شنیده شده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد در پروانه صادر شده برای برخی از خبرگزاری ها تجدید نظر کند. گفته می شود تعداد خبرنگاران واقعی برخی از خبرگزاری ها، کمتر از تعداد خبرنگاران حتی یک سایت خبری است!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی