شمانیوز
شما نیوز

نقض آتش‌بس گروهک ارتش آزاد در دمشق و ادلب و حمص

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):گزارش‌های به دست آمده تاکید می‌کند که گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» برای دومین روز متوالی آتش‌بس را در شهرهای دمشق و ادلب و حمص نقض کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از پایگاه خبری برکینگ نیوز، گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» آتش بس پیشنهادی «اخضر ابراهیمی»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت عید قربان را برای دومین روز متوالی نقض کرد.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهر «دیر الزور» امروز صبح شاهد انفجار یک خودرو بمبگذاری شده توسط گروهک‌ تروریستی ارتش آزاد در خیابان اصلی این شهر بود.

این خودرو بمبگذاری شده را یک انتحاری هدایت می‌کرد و در نزدیکی کلیسای السریان در یکی از خیابان‌های اصلی دیر الزور در حدود ساعت 8 صبح به وقت محلی منفجر کرد.

این انفجار تلفات جانی به همراه نداشت و تنها خسارات مادی از خود برجای گذاشت.

از «حمص» نیز گزارش شده که گروهک تروریستی ارتش آزاد چندین بار آتش‌بس را در این شهر و ریف آن نقض کردند.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده در شهر حمص تروریست‌‌های مسلح به چندین مرکز ایست و بازرسی در مناطق باب هود و حمص قدیمی حمله کردند. در ریف حمص نیز چندین مورد حمله مسلحانه توسط افراد مسلح گزارش شد.

اما در الرستن و روستاهای الحیدریة و الغسانیه در ریف القصیر نیز چندین مورد نقض آتش‌ بس گزارش شد.

در ریف دمشق نیروهای ارتش سوریه حمله یک گروهک تروریستی وابسته به ارتش آزاد را در منطقه «زملکا» خنثی کردند.

در ادلب به دنبال حمله یک گروهک تروریستی مسلح به یکی از مراکز ایست و بازرسی ارتش سوریه در نزدیکی قلعه باستانی این منطقه چند تروریست خطرناک کشته شدند که در میان آنها عبد السلام أیوب و عدنان الباشا شناسایی شدند.

همچنین یک گروهک تروریستی دیگر وابسته به ارتش آزاد به بازار طلافروش‌های شهر ادلب حمله کردند که با مقابله نیروهای ارتش سوریه مواجه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied