شمانیوز
شما نیوز

‍ بازدید نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از موکب پتروشیمی ایلام

‍ بازدید نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از موکب پتروشیمی ایلام

فریدون همتی؛ نماینده مردم شریف استان ایلام و نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس از موکب بزرگ شرکت‌ پتروشیمی ایلام بازدید کرد و از نزدیک در‌ جریان خدمت‌‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

 

در‌ جریان این بازدید که حجت‌الاسلام میهن‌پرست؛ امام جمعه چوار و جمعی از معتمدین شهرستان نیز حضور داشتند، علیرضا معراجی؛ رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام ضمن خیر مقدم و تسلیت اربعین حسینی گفت: در موکب پتروخادم روزانه به ۳ هزار زائر خدمت‌رسانی می‌شود.

معراجی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام به  عنوان معین چوار مسئول تامین ۱۰ موکب مستقر در سطح شهرستان است افزود:این موکب از ۲۴ مرداد تا ۶ شهریور در‌ وعده‌های صبحانه، میان‌وعده، ناهار و شام پذیرای زائران حسینی است.

وی با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل پتروشیمی ایلام از برپایی موکب و مساعدت‌های ستاد اربعین هلدینگ خلیج‌فارس ادامه داد:اهدای یک دستگاه یخ‌ساز به موکب ثامن‌الحجج(ع) در مرز مهران توسط هلدینگ خلیج‌فارس و ۵ هزار متر سایبان به مرز مهران از دیگر اقدامات پتروشیمی ایلام در ایام اربعین حسینی بوده است.

گفتنی است فریدون همتی؛ نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از خدمت‌رسانی پتروشیمی ایلام به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در موکب «پتروخادم» تقدیر کرد.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی