شمانیوز
شما نیوز

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، به جمع ۵ شرکت سازمان دانشی برتر ایران راه یافت

در هفتمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر آسیا و با ارزیابی کارشناسان بین المللی، جایره جهانی MAKE، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، موفق شد به جمع ۵ شرکت دانشی برتر کشور و به جمع برند‌های معتبر جهانی بپیوندد.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، به جمع ۵ شرکت سازمان دانشی برتر ایران راه یافت
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد امیر کبیر کاشان: سعید سهراب پور رئیس بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران در مکاتبه با عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نوشت: دستیابی به این موفقیت ارزشمند در ابعاد بین المللی، نتیجه تلاش‌های بدنه مدیریت و کلیه کارکنان محترم آن مجموعه است.
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، به جمع ۵ شرکت سازمان دانشی برتر ایران راه یافت سهراب پور در مکاتبه خود آورده است: جایزه جهانی MAKE در سال آتی با تاکید بیشتر بر نوآوری، برگزار خواهد شد. به همین لحاظ معتبرترین جایزه جهانی در حوزه دانش، نوآوری و خلاقیت و سرمایه‌های فکری در بین شرکت‌های چهار قاره جهان می‌باشد که در سه سطح ملی، قاره ای، وجهانی و برگزار می‌شود. وی در پایان با تقدیر و تبریک این موفقیت آورده است: دانشگاه صنعتی شریف و دفتر بنیاد MAKE در ایران از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تهران تجلیل خواهد کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی