شمانیوز
شما نیوز

کمک شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به استان‌های سیل زده

کمک شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به استان‌های سیل زده

در نشستی که در مورخ ۱۸ فروردین ماه با حضور مهندس تقی زاده و مدیران عامل بنگاه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی در محل ایمیدرو برگزار شد، ایمیدرو و بنگاه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی، ۱۰۰ میلیارد تومان برای استان‌های سیل زده اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از شماواقتصاد: در نشستی که در مورخ ۱۸ فروردین ماه با حضور مهندس تقی زاده و مدیران عامل بنگاه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی در محل ایمیدرو برگزار شد، ایمیدرو و بنگاه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی، ۱۰۰ میلیارد تومان برای استان‌های سیل زده اختصاص دادند.
این شرکت ها، تاکنون به صورت داوطلبانه کمک‌های مختلفی اعم از تجهیزات، مواد غذایی، پتو و اعزام نیرو‌های امدادی در اختیار سیل اخیر استان‌های کشور قرار داده اند که، منشا اثرات مفیدی بود.
کمک شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به استان‌های سیل زده
همچنین مقرر شد کمک‌های نقدی یاد شده، به حسابی که سازمان مدیریت بحران اعلام می‌کند، واریز شود.
در این نشست که مدیران عامل شرکت‌های گل گهر، چادرملو، ملی مس، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، فولاد خراسان، ملی فولاد و همچنین تهیه و تولید مواد معدنی ایران و ... حضور داشتند، طی سخنانی از آمادگی شرکت‌های متبوع خود برای واریز کمک‌های نقدی خبر دادند.
مهندس تقی زاده افزود:مقرر گردیده است منطقه معدنی و صنعتی گل گهر علاوه بر این، کمک‌های نقدی خود را با هماهنگی استانداری کرمان که به عنوان معین استان خوزستان تعیین شده در اختیار سیل زدگان قرار دهد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی