شمانیوز
شما نیوز

انجمن جهانی فولاد اعلام کرد:

رشد ۴.۵ درصدی تولید فولاد جهانی، افزایش ۷.۱ درصدی تولید فولاد ایران

طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، تولید فولاد خام جهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافت. این در حالی است که ایران رشد ۷.۱ درصدی را ثبت کرد.

رشد ۴.۵ درصدی تولید فولاد جهانی، افزایش ۷.۱ درصدی تولید فولاد ایران
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): از ابتدای ژانویه تا پایان مارس ۲۰۱۹ میلادی، ۶۴ کشور فولادساز جهان ۴۴۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با تولید مدت مشابه سال گذشته (۴۲۵ میلیون و ۶۰ هزار تن) ۴.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.
طی مدت یاد شده، تولید فولاد ایران با ۷.۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶ میلیون و ۲۲۳ هزار تن به ثبت رسید.
رشد ۴.۵ درصدی تولید فولاد جهانی، افزایش ۷.۱ درصدی تولید فولاد ایران
همچنین تولید ۶۴ کشور فولاد ساز طی مارس ۲۰۱۹ میلادی به ۱۵۵ میلیون و ۹ هزار تن رسید که حاکی از رشد ۴.۹ درصدی نسبت مارس ۲۰۱۸ میلادی است.
در سوی دیگر تولید فولاد خام ایران در مارس ۲۰۱۹ با رشد ۱۹.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲ میلیون و ۲۳۵ هزار تن افزایش یافت. این رقم در مارس سال گذشته یک میلیون و ۸۶۶ هزار تن بود.
طی سه ماهه نخست ۲۰۱۹، به ترتیب چین با تولید ۲۳۱ میلیون و ۶۹ هزارتن، هند با ۲۷ میلیون و ۳۳۳ هزار تن، ژاپن با ۲۴ میلیون و ۹۷۱ هزار تن، آمریکا با ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تن وکره جنوبی با ۱۸ میلیون و ۱۰۸ هزارتن ۵ کشور برتر فولادساز جهان بودند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied