شمانیوز
شما نیوز

فروش ۵ تن شمش آنتیموان تولیدی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان

فروش ۵ تن شمش آنتیموان تولیدی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان (آگهی مزایده عمومی شماره ۲۶-۳ /۹۸ ت) انجام گرفت.

فروش ۵ تن شمش آنتیموان تولیدی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ماین نیوز: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مزایده عمومی فروش ۵ تن شمش آنتیموان تولیدی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان با عیار میانگین ۱ ± ۹۹ درصد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد ۱۰۹۸۰۰۱۰۲۸۰۰۰۰۰۹ و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ (دویست و شصت میلیون) ریال (واریز نقدی و یا ضمانتنامه بانکی) برگزار نماید.
فروش ۵ تن شمش آنتیموان تولیدی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان تاریخ انتشار مزایده در سامانه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۰۷/۰۳/۹۸ و مهلت زمان ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۰۱/۰۴/۹۸ می‌باشد. علاقمندان شرکت در مزایده می‌بایست جهت دریافت اسناد از سامانه مبلغ پانصد هزار ریال به حساب شماره ۴۱۰۱۰۵۳۴۳۰۲۳۲۹۷۴ نزد بانک مرکزی به نام این شرکت واریز نمایند و همچنین جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره‌های دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱ و مرکز ۲۷۳۱۳۱۳۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied