شمانیوز
شما نیوز

فال امروز پنجشنبه ۱۳ دی ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ پنجشنبه ۱۳ دی ۹۷

فال امروز پنجشنبه ۱۳ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه پنج شنبه 13 دی 1397
Ùال یکشنبه 9 دی

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند. امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.
فال امروز پنجشنبه ۱۳ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین فروردین: امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است؛ بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می‌باشد. اما فقط نوشتن آن‌ها کافی نیست، بلکه فعالیت‌های شما نیز باید به گونه‌ای باشد که شما را به سمت آن‌ها ببرد. چیز‌هایی را که می‌خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم‌تر کنند.
ز. گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان، چون است به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می‌لعلی که می‌خورم خون است
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کار‌های گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه‌های زیادی به دست آورده‌ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت‌های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
Ùال یکشنبه 9 دی فال روزانه متولدین اردیبهشت: امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدکه چه کار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به کار‌های شما نداشته‌اند. باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیت‌ها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!
اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز. حیرت که این چه بوالعجبیست
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می‌آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می‌کنید. سختی می‌کشید، ولی راحتی در پی آن می‌باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین خرداد: برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما ممکن است افراد دیگر را بترساند. صحبت کردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را که نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا کنید. فراموش نکنید که لازم نیست هر چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید به عکس‌العمل اطرافیانتان هم فکر کنید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی‌شود. در راهی که قدم می‌گذاری کسی حمایتت نمی‌کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی‌بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین تیر: اکنون که ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نکردن به نیاز‌های شخصی خودتان باعث می‌شود که این فداکاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی کنید که این حالت در شما باقی بماند و به فداکاری‌های خود ادامه دهید. مادامی که شما فقط به نیاز‌های اساسی خود توجه می‌کنید، ایجاد کردن یک رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.
گر ز. دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز. هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت
تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو، چون به نتیجه‌ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب. خردان ناراحت نشو، چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می‌گیری. روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مرداد: شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه راز‌هایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.
روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز. خمخانه به جوش آمد و می‌باید خواست نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست
تعبیر:رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می‌دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه‌ی آن‌ها را خنثی می‌کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین شهریور: امروز نمی‌خواهید که کسی در کار شما دخالت کند به خاطر اینکه می‌دانید که چه باید بکنید و فقط می‌خواهید که با نظر خودتان به جلو بروید. فکر می‌کنید اگر زمانی را برای توضیح دادن به دیگران بگذارید فقط نوعی اتلاف وقت با ارزش شما است. با این همه، خوب نیست که کسانی را که جزیی از زندگی شما هستند با این کار دلسرد کنید. راهی پیدا کنید که تمرکز شما را افزایش دهد بدون اینکه مجبور باشید با عشق‌تان به هم بزنید یا آن چیز‌هایی را که در دسترس شما هستنداز دست بدهید.
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می‌شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مهر: عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی، چون تو شکفت گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت
تعبیر:در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی‌کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می‌کنید، اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آبان: امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آن‌ها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه‌تر از ایده‌های آن‌ها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید؟! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آن‌ها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آن‌ها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آن‌ها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن! - نظرشان را عوض خواهند کرد.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست در آن زمین که نسیمی وزد ز. طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه‌ای مالامال از درد داری. تا کی می‌خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آذر: احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید، چون به نظرتان خوشایند می‌آیند. اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد، چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه‌ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می‌توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می‌بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی‌ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی‌کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می‌دانی و دلت می‌خواهد همراه آن سرگردان باشی، ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده‌ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین دی: امروز کاملاً آمادگی دارید که یک ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیال‌های زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می‌شود. بدنامی دامنت را نمی‌گیرد. نفس اماره‌ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می‌رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین بهمن: شما باید انتخابی را انجام دهید، اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد. هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کار‌های زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش‌تر اهمیت بدهید.
روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست
تعبیر:رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می‌دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه‌ی آن‌ها را خنثی می‌کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اسفند: ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می‌توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می‌رسد آن‌ها به آسانی بدست تان نمی‌رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه‌ترین کاری نیست که می‌توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می‌کنید حتی زمانیکه می‌دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می‌تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.
شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت
حدیث هول قیامت که گفت: واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می‌خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آن‌ها را نخور. خودت گره‌ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می‌روی و در این سفر گشایشی در کارت می‌شود و تو به کام دل خود می‌رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
Ùال یکشنبه 9 دی
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی