شمانیوز
شما نیوز

فال امروز سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ سه شنبه ۱۸ دی ۹۷

فال امروز سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه سه شنبه 18 دی 1397
Ùال یکشنبه 9 دی

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۸ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال پیش رو سالی پر از اتفاقات غیر منتظره است بنابراین خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید. اگر نگرانی در دل دارید، ناشی از گذشته و تجربیات تلخ شماست، بنابراین بهتر است که گذشته را به دست فراموشی بسپارید و جای را برای ورود اتفاقات جدید باز کنید. سال خود را با ایده‌ها و افکار نو آغاز کنید. در مورد هزینه‌های زندگی کمی محتاطانه‌تر عمل کنید. اگر چه در اوایل سال کمی باید تلاش تان را زیاد کنید، اما نتیجه آن‌ها را در نیمه دوم سال خواهید گرفت. ماه خرداد ماهی ست که از نظر شرایط مالی تغییرات بزرگی خواهید داشت. بهترین ماه سال پیش روی شما خرداد و شهریور خواهد بود، اما سعی کنید که از تک تک لحظات تان نهایت لذت را ببرید.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال امروز شما سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال امروز سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه متولدین فروردین: شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید؛ بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی‌ای صوفیان باده پرست اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است، چون هر منفعتی می‌بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آن‌ها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می‌رسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی‌کشی و از آتش نفس اماره در امان می‌مانی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اردیبهشت: به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند؟! رویا‌های کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد آن که یک جرعه می‌از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکر‌های شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین خرداد: شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می‌خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می‌کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع برنامه‌ها و نقشه‌ها اولیه شما و خراب شدن آن‌ها نشوند. متاسفانه، کار‌های زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال‌های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.‌
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:ایمانت را قوی‌تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می‌شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می‌کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می‌دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی‌ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین تیر: شما امروز احساس می‌کنید که از آسایش و راحتی همیشگی تان بیرون آمده اید. شما وقتی که برای انجام دادن کاری آماده نیستید، واقعاً دوست ندارید که آن کار را انجام دهید، اما شهامت جواب منفی دادن را هم ندارید. خوشبختانه شما می‌تواند بدون از دست دادن موقعیت هایتان مسئولیتی جدید را نیز قبول کنید. شما قادر هستید خیلی بهتر آز آنچه فکر می‌کردید وظایفتان را انجام دهید.‌
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و‌ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر:چرا ناامید شده‌ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مرداد: شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید، زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می‌لعل فام را راز درون پرده ز. رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تعبیر:پل‌های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی‌دانی. ستاره‌ی دولت و اقبال تو، چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می‌شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین شهریور: ممکن است فکر کنید که دوباره به مسیر درست خود بازگشته اید مخصوصا اگر با موفقیت مشکلی را که دیروز بوجود آمده بود حل کرده اید. اما متاسفانه ممکن است هنوز این مشکل کاملا حل نشده باشد حتی اگر همه چیز درست و خوب به نظر می‌رسد. خوشبختانه این یک ایده روان شناسی نیست؛ شما مجبور به تکرار گذشته نیستید. با این حال هنوز جزییاتی مانده که باید مشخص شوند و شما قادرید که بلاخره این مرحله را نیز با موفقیت به اتمام برسانید و به مرحله بعد بروید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای، ولی پشت پرده کار اجام می‌دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مهر: ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کار‌ها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری هایتان از قانون " همه یا هیچ" استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می‌خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آن‌ها را نخور. خودت گره‌ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می‌روی و در این سفر گشایشی در کارت می‌شود و تو به کام دل خود می‌رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آبان: دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند که آن‌ها را راهنمایی کنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود که به استراحت کردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید که فقط هرکاری را که نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این کار تماشا کردن تلویزیون باشد، چه شنا کردن در استخر و یا پیاده‌روی کردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست در آن زمین که نسیمی وزد ز. طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می‌افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی‌ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش، زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می‌مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آذر: امروز سیاره‌های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراکنده‌اند و گرمایی که از سوی دیگران احساس می‌کنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آن‌ها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید که شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز. بلا نیست. چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر: خویب‌های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می‌دانند. فتنه را خاموش و آشتی‌ها را برپا می‌سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می‌گویند.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین دی: امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسین‌ها و تأیید‌هایی را در پی دارد که از آن‌ها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد
تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می‌خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی‌کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می‌کند، خر در کنار صبرنیاز‌های تو را نیز برطرف می‌سازد.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین بهمن: شما باید از چند نفر معذرت خواهی کنید! و یا حداقل باید قول‌هایی که بهشان عمل نکرده‌اید را اجرا کنید. حتی اگر قبلاً قصد و نیت خوبی داشتید، ولی به خاطر مشکلات عدیده از مسیر اصلی خود خارج شده‌اید. ولی بالاخره این ایام نیز می‌گذرد. تا می‌توانید وقت گذاشته و موقعیت خود را در دوستی‌های جدیدتان مشخص کنید و برای بهتر کردنشان برنامه ریزی کنید.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می‌کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می‌شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می‌رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای، اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می‌شوند و تو به آن‌ها فکر نمی‌کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده‌ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اسفند: امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرس‌ها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد؛ بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.
روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست
تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می‌کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می‌شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

Ùال یکشنبه 9 دی

*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران و برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی