شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403 را میتوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیشگویی است که از کارت‌های تاروت برای تفسیر و پیش‌بینی مسائل و اتفاقات آینده استفاده می‌شود.در فال تاروت، هر کارت دارای نمادها، ارکان و مفاهیم خاصی است که با توجه به ترتیب و موقعیت آن‌ها، تعبیری برای سؤال یا مسئله مورد نظر ارائه می‌شود.فال تاروت بر اعتقاد به قدرت نمادها، آیینه‌ای برای روحانیت، تفکر عمیق و پیش‌بینی آینده استوار است.هر فالگیری می‌تواند تعبیر خاص خود را بر اساس تجربه و دانش خود داشته باشد. برخی افراد به فال تاروت به عنوان یک روش پیشگویی جدی اعتقاد دارند، در حالی که برای برخی دیگر فقط یک سرگرمی و سنت است.در ادامه فال تاروت فردا شنبه 1 اردیبهشت را بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: کارت چهار جام، معکوس

فروردینی ماهی جان، این کارت تاروت نسبت به ذهنیت قربانی در زندگی شما هشدار می دهد. بازی کارت سرزنش می‌تواند باعث تسکین یا انحراف موقت شود، اما ممکن است در نهایت شما را از زندگی خود ناراضی کند. با مسئولیت پذیری و عمل به کارت هایی که به شما داده شده است، می توانید زندگی مورد علاقه خود را بسازید. زیرا اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت، تصمیم‌گیری در مورد اینکه با آنها چه کنیم، به عهده ماست. اجازه دهید این کارت شما را به تفکر هدایت کند، برج حمل.

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت برج

اردیبهشت ماهی، نگران نباش آنچه را که از دست داده اید، می توان ناگهان بدون هشدار جبران کرد. شاید انتظار نداشته باشید آنچه را که نیاز دارید فورا دریافت کنید، اما سرنوشت به خوبی با سرنوشت کار می کند تا آن مورد، دوست، رابطه یا موقعیت را به شکلی جدید به شما بازگرداند.

خرداد

کارت تاروت: کارت نه شمشیر معکوس

خرداد ماهی عزیز، آیا شما یک مارپیچ رو به پایین را تجربه کرده اید، جمینی؟ این کارت آشفتگی های درونی احتمالی ناشی از ذهنیت ها را نشان می دهد. خبر خوب این است که شما قدرت کار در جهت تغییر را دارید. زبان ما قدرت زندگی و مرگ را در اختیار دارد و ادراک ما واقعیت ما را شکل می دهد. این زمانی است که شروع کنید به فکر کردن در مورد افکار خود، جلب توجه به باورهایی که آنها از آنها حمایت می کنند و آنها را اسیر کنید. در هر کشمکشی که ممکن است با آن روبرو شوید دل ببندید زیرا به زودی به پایان می رسد. نور نزدیک است

تیر

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

تیرماهی جان، ما انسان هستیم. برخی از احساسات بد، مانند حسادت یا ناامنی، ممکن است ایجاد شوند. با این حال، این کارت شما را به کنجکاوی در مورد اینکه آنها از کجا سرچشمه می گیرند دعوت می کند. احساسات می توانند پیام رسان باشند. آنها در تلاشند تا با چه چیزی ارتباط برقرار کنند؟ آیا آنها نمایانگر خواسته های برآورده نشده در درون شما هستند؟ اینها سؤالات خوبی هستند زیرا می توانند از پذیرش به شکل جدیدی از فیض منتهی شوند که از درک ناشی می شود.

مرداد

کارت تاروت: کارت برج

مرداد ماهی عزیز، ممکن است با انواع مختلفی از شکست مواجه شوید، اما دلتان را بپذیرید. گاهی اوقات آنها راهی برای پیشرفت هستند. درک این موضوع که زندگی از پستی و بلندی ها تشکیل شده است و مشکلات گهگاهی به سمت ما باز می شوند، می تواند به ما کمک کند که در هنگام آمدن آنها کمتر خراب شویم. علاوه بر این، درک این لحظات نیازی به تعریف زندگی ما ندارد. اولین قدم برای ایجاد یک «زندگی خوب» برای خودتان ممکن است از این باور باشد که قبلاً یک زندگی خوب دارید.

شهریور

کارت تاروت: کارت قدرت

شهریور ماهی عزیز، تو قوی تر از چیزی هستی که فکر می کنی. این کارت بر قدرت قدرت درونی و تلاش مداوم تأکید دارد. کمی لطف داشته باشید و متوجه پیروزی ها شوید. شما راه درازی را آمده اید! این زمانی است که به شناخت خود ادامه دهید و در حقیقت محکم بایستید تا بتوانید محکم بایستید. این ممکن است شبیه پرورش شفقت، تسلط بیشتر بر احساسات و پیروی از شهودتان باشد.

مهر

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

مهرماهی عزیز، خیلی سریع حرکت نکن، ترازو. از شلوغی غرق نشوید و اهمیت تأمل، نیت و استراحت را فراموش کنید. چگونه می توانید زندگی رویاهای خود را بدون بررسی مکان فعلی خود بسازید؟ علاوه بر این، درس های اینجا و اکنون ما را به آن حالت ها می برد. این زمانی برای تمرین کاهش سرعت است، حتی اگر فقط شب‌هایی آرام برای خودتان باشد، تا اثرات این عادت‌ها را از بین ببرید.

آبان

کارت تاروت: کارت سه شمشیر معکوس

آبان ماهی ها، ما در سفر شفابخش خود قدرت داریم، عقرب. این می تواند به صورت پذیرش، بخشش و رهایی باشد. به دنبال درک و بیان دردهای درون خود باشید. ممکن است این تغییرات "کوچک" درونی باشد که می تواند همه چیز را برای شما ایجاد کند! تو قدرت داری!

آذر

کارت تاروت: کارت پنج جام

آذر ماهی جان، برخی چیزها گنجینه های پنهانی هستند - واقعیت هدایای آنها در زمان باز می شود. به عنوان مثال، انضباط و رنج در حال حاضر غیرقابل تحمل به نظر می رسد و فقط به شما آسیب می رساند. با این حال، آن‌ها می‌توانند تکه‌هایی از طلا تولید کنند که در درازمدت نمی‌توانستیم در جای دیگری به دست آوریم. امروز از شما دعوت می شود تا جایی که هستید را در آغوش بگیرید، با تکیه بر این اعتماد که در نهایت همه چیز به نفع شما خواهد بود.

دی

کارت تاروت: کارت هیروفانت

دی ماهی عزیز، گاهی اوقات تکیه بر یک جاده آسفالت شده می تواند یک خط پایه قوی و ثابت باشد. با این حال، مواقع دیگری وجود دارد که ایجاد مسیر خود بسیار مهم است. این کارت شما را فرا می خواند تا به شهود خود تکیه کنید و شاید از سنت ها چشم پوشی کنید. برای اینجا، شما ممکن است طلا پیدا کنید! اگر تلاش نکنید چگونه متوجه خواهید شد؟

بهمن

کارت تاروت: کارت سه جام معکوس

بهمن ماهی عزیز، بله، چیزهای مادی دوست داشتنی هستند، دلو! اما اغلب، آنها ممکن است آنچه را که ما فکر می‌کردیم انجام ندهند. این کارت ما را به آگاهی فرا می خواند: ما واقعاً از طریق اعمال خود به دنبال چه چیزی هستیم؟ آیا ما شادی را تا تحقق این اقدامات طولانی می کنیم؟ همچنین دعوتی را برای ایجاد هدف در جایی که پای ما قرار دارد ارائه می دهد. این ممکن است شبیه ریختن به روابط شما یا حتی قصد دادن به چیزهای کوچک باشد. از زیبایی لحظه های کوچکی که زندگی می کنید غافل نشوید!

اسفند

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

اسفند ماهی ها، فضایی را برای احساس آزاد پرورش دهید، ماهی ها. درد و اندوه چیزهای بسیار واقعی در تجربه انسان هستند و چیزهایی هستند که نباید به سرعت از آنها گذشت. پس همه جا برو، ترس از درد را کنار بگذار و در آغوش بگیر. ممکن است در یک دایره در اطراف خود نیز قدرت پیدا کنید. آنها می توانند سنگ شما باشند زمانی که شما نمی توانید برای خودتان باشید. از بررسی افراد مورد علاقه خود نیز نترسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied