شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 را بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یکی از روش‌های پیشگویی محبوب در فرهنگ ایرانی است که بر اساس شعرهای حافظ و تفسیر آن‌ها، انجام می‌شود و برای بسیاری از افراد جذابیت و جذابیت خاصی دارد.فال حافظ بر تعبیر شعرهای حافظ و ارتباط آن‌ها با مسائل و اتفاقات آینده تمرکز دارد و افراد را به تفکر درباره مسائل زندگی و پیش‌بینی آینده‌شان تحریک می‌کند.برخی افراد به فال حافظ به عنوان یک روش پیشگویی جدی اعتقاد دارند، در حالی که برای برخی دیگر فقط یک سرگرمی و سنت است.خواندن فال حافظ در برخی فرهنگ‌ها و نیز برای بسیاری از افراد یک عادت و سنت محبوب است و به عنوان راهنمایی در برخورد با مسائل و آینده شناخته می‌شود.در ادامه فال حافظ فردا دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

به آب روشن می عارفی طهارت کرد

علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید

هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر:

رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. به زودی مشکلات شما رفع می‌شود. روزهای خوب در راه است.به زودی به هدفتان دست‌ می‌یابید.

متولدین اردیبهشت :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود

ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره

زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستأصل شده‌ای و در مقابل هر عملی  نتیجه‌ای معکوس می‌گیری، اما بدان که روزگار خوشی در انتظار شماست. مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند، که هرکس دنیا به او روی خوش نشان دهد‌، دیگران در وی طمع می‌کنند.

متولدین خرداد :

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر:

از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای امور دنیوی خودتان را آزار ندهید. اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود، احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

متولدین تیر :

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من

گر چه سخن همی برد قصه من به هر طرف

تعبیر:

اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند. از آدمهای دورو برت خسته شده ای و به همه کس بدبین هستی. عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

متولدین مرداد :

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار

وز او به عاشق بی‌دل خبر دریغ مدار

چو ذکر خیر طلب می‌کنی سخن این است

که در بهای سخن سیم و زر دریغ مدار

تعبیر: 

در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید. به شکرانه‌ی این خبر نذرتان را ادا کنید و اگر عهد و پیمانی بسته‌اید به آن عمل کنید. هر کار سختی در دنیا با اراده‌ی قوی‌ برایتان آسان می‌گردد.

 متولدین شهریور :

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

به می عمارت دل کن که این جهان خراب

بر آن سر است که از خاک ما بسازد خشت

تعبیر:

حالا که همه چیز دارد درست می شود پشت‌پا به آن نزن و کارها را خراب نکن زیرا به زودی پشیمان شده و بعد میفهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می‌زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی به زودی سر و سامان می‌گیرد و مشکلاتت حل می‌شود.

متولدین‌ مهر :

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سر عاشق که نه خاک در معشوق بود

کی خلاصش بود از محنت سرگردانی

تعبیر:

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داری به مقصود خود خواهی‌رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر؛ چراکه بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

 متولدین آبان :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

شهره شهر مشو تا ننهم سر در کوه

شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

تعبیر:

در کارها میانه‌روی و اعتدال داشته باشید و دقت کنید. از عجله کردن بپرهیزید. دوستان دلسوز و وفادار را حفظ کنید؛ زیرا همین دوستان در روزهای فقر و نیاز به یاری شما خواهند آمد. برای پیروزی در کارها با افراد باتجربه مشورت کنید و از غرور و خودبینی دوری کنید که عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

 متولدین آذر :

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید

به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق

به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید

تعبیر: 

با خواست و یاری خدا زندگی خوبی در اختیار داری و موفقیتهایت روز افزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

متولدین دی :

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش 

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش 

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو 

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

 تعبیر:

از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می‌کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد.

 متولدین بهمن :

شَمَمتُ روحَ وِدادٍ و شِمتُ برقَ وصال

بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

چو یار بر سر صلح است و عذر می‌طلبد

توان گذشت ز جور رقیب در همه حال

 تعبیر:

روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

 متولدین اسفند :

زین خوش رقم که بر گل رخسار می‌کشی

خط بر صحیفه گل و گلزار می‌کشی

اشک حرم نشین نهانخانه مرا

زان سوی هفت پرده به بازار می‌کشی

تعبیر:

خداوند بزرگ به تو آنقدر که لازم است نعمتهای خود را بخشیده است. برای نیتی که داری به خوبی چاره اندیشی کن و برای انجام آن عجله به خرج مده. زیرا اجرای این نیت نیاز به آمادگیهای بیشتری دارد که تو اکنون فاقد آن هستی. از دوستان و اطرافیان مورد اعتماد و دلسوز یاری بگیرید و مشورت کنید تا انشالله در آینده نزدیک به خواسته دل برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دلبستگی

تبلیغات متنی