شمانیوز
شما نیوز

پاشا جمالی

مهیار نون خ با قیافه غیر قابل باور پیداش شد | عمرا اگه پاشا جمالی ببینی بشناسی

پاشا جمالی متولد دهه شصت جزو جدیدترین بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است. وی جزو بازیگرانی است که کار خود را از تئاتر شروع کرده و توانسته با تلاش خود به شهرت و محبوبیت برسد.

مهیار نون خ با قیافه غیر قابل باور پیداش شد |  عمرا اگه پاشا جمالی ببینی بشناسی

به گزارش شمانیوز؛  پاشا جمالی بازیگر سریال نون خ در نقش مهیار است در واقعیت قیافه متفاوت‌تری دارد و در گریم های متعددی ظاهر شده است. پاشا جمالی در ابتدا با سریال شهرزاد شناخته شد و با سریال نون خ به اوج محبوبیت خودش رسید. و پاشا جمالی با ایفای نقش مهیار در نون خ به شهرت رسید. پاشا جمالی در سریال جیران نیز به عنوان خواجه یکی از زنان عقدی ناصرالدین شاه بود. 

پاشا جمالی

پاشا جمالی متولد 31 خرداد 1370 در رشت، بازیگر است. پاشا جمالی از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری و تئاتر داشته است.

پاشا جمالی در سال ۱۳۸۸ مدرک لیسانس ادبیات نمایشی را از دانشگاه دولتی تهران گرفت. او به پیشرفت در حرفه بازیگری بسیار اهمیت می دهد و همه تمرکزش برای پیشرفتش در این حوزه است.
پاشا جمالی قبل از بازیگری در سریال شهرزاد در تئاترهای زیادی در شهر تهران بازی کرده است و حتی چند پیش نمایش برای تئاتر شهر تهران نوشته است.
پاشا جمالی در سال 1391 در 20 سالگی با فیلم کوتاه سورپرایز به کارگردانی مسعود حاتمی جلوی دوربین رفت. و بازی در سریال شهرزاد در نقش اصغری او را به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تو رو خدا این چه بازیگری

تبلیغات متنی