شمانیوز
شما نیوز

چگونه در خانه با مواد اولیه ارزان اسلایم درست کنیم؟

چگونه در خانه با مواد اولیه ارزان اسلایم درست کنیم؟

«فیلیمومدرسه» در جدیدترین کلاس‌های تابستانی خود، آموزش ساخت اسلایم در خانه را با دوره مهارتی «ساخت اسلایم با جیلیان» به همراه دوبله اختصاصی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

تعطیلات مدارس در فصل تابستان فرصتی استثنایی برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان محسوب می‌شود تا در این ایام نهایت استفاده از زمان را داشته باشند.  

بسیاری از خانواده‌ها در این روزها فرزندانشان را به کلاس‌های آموزشی و مهارتی می‌فرستند، کلاس‌هایی که علاوه بر هزینه بالا، در گرمای تابستان زحمت حمل و نقل و رساندن بچه‌ها را هم به عهده والدین می‌گذارد. 

«فیلیمومدرسه» کلاس‌های تابستانی جذاب و متفاوتی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده که از جمله می‌توان به آموزش نقاشی، فوتبال، برنامه‌نویسی، خمیر بازی، آشپزی و... اشاره کرد.

این پلتفرم در جدیدترین کلاس‌های آموزشی خود به آموزش ساخت اسلایم می‌پردازد. «ساخت اسلایم با جیلیان» که محتوایی خارجی و پربازدید است در «فیلیمومدرسه» به صورت اختصاصی دوبله شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. فعالیتی که علاوه بر سرگرم کننده بودن، با مواد اولیه کم هزینه یک مهارت جالب را آموزش می‌دهد. 

«ساخت اسلایم با جیلیان» هر روز در لیست سه برنامه پربازدید و تابستانی این پلتفرم قرار گرفته و رضایت کاربران از آن بسیار بالا بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی