شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت  فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا پنجشنبه 4 مرداد ماه سال 1403 رامیتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که با استفاده از کارت‌های خاص تاروت انجام می‌شود و بر اساس نمادها و تعبیرهای خاصی صورت می‌گیرد.این روش پیش‌بینی معمولاً بر اساس تعبیرهای خاصی که به هر کارت تاروت اختصاص داده شده است، انجام می‌شود و برای بسیاری از افراد یک راهنمایی معنوی و روحانی برای زندگی است.فال تاروت می‌تواند به عنوان یک ابزار برای تأمل در وضعیت فعلی، پیش‌بینی آینده یا حتی به دست آوردن پاسخ‌هایی برای سوالات مهم در زندگی مورد استفاده قرار گیرد.

فروردین 

نماد :عصا - جهت مخالف

رکود/ توقف/ آغازی بی فرجام/ ملالت و خستگی / عدم فعالیت و کوشش لازم برای رسیدن به نتیجه و تنبلی/ ترس/ رنج/ سوءتفاهم/ تلاش بی‌نتیجه/ از دست دادن مال/ ناامیدی.

اردیبهشت 

نماد :شاه

یک مرد مهربان و دلسوز/ یک تاجر/ یک شخص مهم/ تمایل به قبول مسئولیت/ رهبری/ قاضی/ یک شخص معتبر/ یک مرد متاهل/ ثبات/ یک مرد خوش اخلاق/ یک مرد نجیب و بخشنده/ یک ازدواج خوب و موفق.

خرداد

نماد :نوباوه - جهت مخالف

بی‌انگیزه بودن/ بینش ضعیف/ خودخواهی/ مشکلات/ اخبار بد/ تجمل‌گرایی/ شخصی که از زیردستان خود سوء استفاده می‌کند./ تمرد.

تیر

نماد:ملکه

یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این کارت درباره زیبایی و خلاقیت است ومی تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

مرداد

 نماد :جام

آغاز یک رابطه عاطفی/ آغاز خوشبختی/ آغاز عشق/ زیبایی/ سلامتی/ اتحاد بین دو نفر/ شکل‌گیری یک رابطه دوستانه یا عشقی/ عشق بازگشته/ همکاری/ شراکت/ هماهنگی/ جشن/ شادی/ موفقیت/ خوش‌شانسی/مهمان‌نوازی/ یک شخص مهربان و دلجو .

شهریور

نماد : بردباری 

کشف قدرت واقعی و نهان خود/ پذیرش شرایط/ استقامت و پایداری / گذر از بحران / حل مشکلات / مقابله با ترس‌ها و موانع.

مهر‌

نماد :پیمان 

این کارت به شما پاسخ مثبت می‌دهد./ بشارت نیل به مقصود / دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد./ شراکت/ نماد دو جام پیام آور پایان جدایی و فراق است.

آبان 

نماد :گشایش

همدلی / خوشبختی / موفقیت /رشد و پیشرفت /  مذاکره درباره یک ناسازگاری/ رضایت/ مقابله با مشکلات/ روابط احساسی و عاطفی خوب.

آذر 

نماد :مرد مصمم 

مسلط شدن بر همه جوانب زندگی خود/ اتمام یک کار یا پروژه/ انتقادپذیری/ انعطاف‌پذیر بودن/ خلاقیت/ تمرکز روی اهداف/ راهنما بودن.

دی 

نماد:دلسردی 

فرصتی برای تعمق و اندیشه/ بی‌علاقه بودن به لذات و کام‌جویی‌های دنیوی/ پرداختن بیشتربه مسائل معنوی برای داشتن احساس رضایت.

بهمن 

نماد :مسافر 

شهامت داشتن/ به روز بودن /  ساختن فرصت از تهدیدها/ آشنایی با شخصی پرشور و ماجراجو/ دریافت هدیه / عدم وابستگی.

اسفند  

 نماد :بانوی خونگرم 

بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. / در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تأثیر و الهام بپذیرید./ در جهت پیشرفت و رشد خود گام بردارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی