شمانیوز
شما نیوز

شروین حاجی پور

فوری / حکم دادگاه شروین حاجی‌پور لغو شد

فوری / حکم دادگاه شروین حاجی‌پور لغو شد

براساس اخبار منتشر شده،حکم دادگاه بدوی شروین حاجی‌پور لغو شده است.

به گزارش شمانیوز :شروین حاجی‌پور خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز مشهوری است. شروین حاجی پور پس شرکت در برنامه عصر جدید به شدت مشهور شد. مرکز رسانه قوه قضاییه جزئیات تازه ای از نحوه رسیدگی به پرونده محسن برهانی و شروین حاجی پور را منتشر کرد.پرونده محسن برهانی به واسطه کسوت روحانیت ایشان در دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مراحل تجدید نظر را هم در شعبه اول دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت طی کرده است.

حکم دادگاه بدوی شروین حاجی‌پور لغو شد

مرکز رسانه قوه قضائیه: پروندهٔ محسن برهانی به‌دلیل کسوت روحانیت او در دادسرا و دادگاه ویژهٔ روحانیت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مراحل تجدید نظر را هم در شعبه اول دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت طی کرده است.

دادگاه تجدید نظر، برهانی را در خصوص برخی از عناوین اتهامی تبرئه و نسبت به برخی دیگر مجرم شناخته است. او درخواست اعاده دادرسی داده که این درخواست پس از بررسی رد و رأی دادگاه تجدید نظر تأیید شده است.

دادگاه تجدید نظر پس از اعتراض شروین حاجی‌پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به‌دلیل اینکه مجازات‌های تکمیلی اشاره شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آن‌ها را لغو کرد و همچنین قرار تعلیق نیمی از مجازات حبس اشد او را نیز صادر کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی