شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا چهارشنبه 7 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا چهارشنبه 7 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا چهارشنبه هفتمین روز از شهریورماه سال 1403 براساس ماه تولدتان را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت به معنای استفاده از کارت‌های تاروت برای پیش‌بینی آینده یا دریافت راهنمایی در مورد مسائل مختلف زندگی است. این کارت‌های فال تاروت که معمولاً شامل ۷۸ کارت هستند، هر کدام دارای تصاویر و نمادهای خاصی هستند که به تفسیرهای مختلفی منجر می‌شوند. فال تاروت می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از وضعیت فعلی خود پیدا کنید و راهنمایی‌هایی برای تصمیم‌گیری‌های آینده دریافت کنید. در ادامه فال تاروت فردا چهارشنبه 7 شهریور را بخوانید. 

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

فروردینی ماهی جان، وقتی تغییر را برای خود انتخاب کرده اید دوست دارید، اما اگر بدون اجازه شما به شما تحمیل شود، خوشحال نیستید. این طبیعت سرکش برج حمل است که از شما شخصیتی آتشین می سازد. اما برخی از تغییرات را نمی‌توان کمک کرد و اگر رها کنید همه چیز راحت‌ تر پیش خواهد رفت.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

اردیبهشت ماهی، امروز بهترین روز برای انجام کاری جاه طلبانه است. اگر روی ایده ای نشسته اید یا منتظر لحظه مناسب برای انجام حرکت خود هستید، دیگر منتظر نمانید. امروز وقت آن است که به دنبال آنچه می خواهید بروید. ممکن است به معنای بیرون رفتن از منطقه راحتی باشد، اما شما به خوبی انجام خواهید داد.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت هفت جام

خرداد ماهی عزیز، قبل از اینکه امروز یک انتخاب بزرگ انجام دهید، مطمئن شوید که تمام اطلاعات را در اختیار دارید. یک گزینه ممکن است بیش از حد خوب به نظر برسد که درست باشد، و به این دلیل است که چنین است. اگر بدون هیچ گونه تحلیل یا برنامه ریزی به جلو حرکت کنید، این احتمال وجود دارد که انتخاب اشتباهی داشته باشید. مواظب باش.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

تیرماهی جان، امروز چشم و قلب خود را برای دستیابی به موفقیتی متحول کننده زندگی باز نگه دارید. این می تواند برای یک مشکل مشخص باشد که در خانه یا محل کار با آن روبرو بوده اید، اما به احتمال زیاد مشکلی احساسی است. شاید مشکلی در پشت ذهن شما وجود داشته باشد که نیاز به توجه داشته باشد. اکنون زمان رفع آن است.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت یک چوبدست

مرداد ماهی، اجازه ندهید امروز الهام از شما عبور کند. اگرچه ممکن است کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، این بدان معنا نیست که نمی توانید سرگرمی خلاقانه ای نیز داشته باشید. به محض اینکه الهه شما را پیدا کرد، یک لحظه وقت بگذارید و کار جالبی را که به ذهنتان خطور می کند انجام دهید. ممکن است در نهایت با چیزی شگفت انگیز روبرو شوید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت هفت شمشیر

شهریور ماهی، آیا تا به حال کسی به شما گفته است که میل به انتقام دارید؟ امروز حتی بیشتر از حد معمول احساس انتقام خواهید کرد. در حالی که می توانید کاری جسورانه انجام دهید تا به کسی که به شما آسیب رسانده برگردید، ممکن است در نهایت پشیمان شوید. آیا می‌خواهید آن کارما به شما بازگردد؟

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

مهرماهی عزیز، اگر شغل خود را دوست ندارید، مجبور نیستید در آنجا به کار ادامه دهید. امروز برای تغییر آنچه که دوست ندارید قدم بردارید. چه درخواست افزایش حقوق، ارتقاء یا تغییر کامل شغل باشد. این کارت همه چیز در مورد نشان دادن آنچه می خواهید و نیاز دارید در مورد پول است، بنابراین این اولین قدم شما به سمت یک زندگی بهتر است.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت پادشاه جام

آبان ماهی های عزیز، امروز به دنبال تعادل باشید – به خصوص وقتی صحبت از احساسات شما می شود. اگر احساس می کنید مجبور هستید وارد دعوا شوید یا گریه کنید، این می تواند زمان خوبی برای گذراندن روز به تنهایی باشد. اگر خیلی دور از اعماق قرار بگیرید، ممکن است از آنچه به مردم می گویید پشیمان شوید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

آذر ماهی جان، در حالی که برخی از پایان ها نباید دردناک یا غم انگیز باشند، اغلب آنها شما را کاملاً خراب می کنند. چه دردی تازه از یک خیانت اخیر باشد یا یک زخم قدیمی که به یاد شما افتاده است، امروز قلب شما نسبت به احساسات منفی و تاریک بسیار حساس خواهد بود.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت اعتدال

دی ماهی عزیز، صبر همیشه کت و شلوار قوی شما نیست. شما ترجیح می دهید کارها را همین الان، درست در همین لحظه، انجام دهید تا اینکه منتظر بمانید – به خصوص اگر مجبور باشید به دیگران تکیه کنید. افسوس، امروز همه چیز در کنترل شما نیست. یک نفس عمیق بکشید و بپذیرید که ممکن است کمی صبر کنید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ده سکه

بهمن ماهی عزیز، وقتی صحبت از پول به میان می آید، همین امروز به سمت اهداف بلندمدت خود کار کنید. مطمئناً، می‌توانید مقداری از سرمایه را برای چیزهای گزاف خرج کنید، اما شاید بهتر باشد آن را در پس‌انداز نگه دارید. ممکن است برای دیگران خسته کننده به نظر برسد، اما شما با دانستن اینکه در حال تنظیم آینده ای راحت هستید، کمی رضایت خواهید داشت.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

اسفند ماهی ها، امروز از خانه برو بیرون در حالی که می توانید روز خود را در خانه تلف کنید، بهتر است تصمیم بگیرید که آن را ترک کنید. روز خود را بیرون بگذرانید، با یک دوست ملاقات کنید یا به مکان های مورد علاقه خود بروید. یک روز یا شب از آن بسازید!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی