شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا شنبه 10 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا شنبه 10 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا شنبه 10 شهریور ماه سال 1403 را براساس ماه تولدتان بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های قدیمی پیش‌بینی آینده است.فال تاروت بسیار پرطرفدار است. فال تاروت نه تنها به پیش‌بینی آینده بلکه به درک عمیق‌تری از وضعیت فعلی و راهنمایی‌هایی برای تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند.فال تاروت در فرهنگ‌های مختلف و به ویژه در جوامع غربی بسیار محبوب است و بسیاری از افرادی که به معنویت و خودشناسی علاقه‌مند هستند از آن استفاده می‌کنند.

فروردین    

نماد :کاهن - جهت مخالف

سطحی بودن کارهای عجولانه/ فعالیت‌های بیهوده/ از دست دادن وقت/ ممکن است اخطاری باشد برای دست بر داشتن از لجاجت/ توجه به نصایح

اردیبهشت     

نماد :ملکه

یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این کارت درباره زیبایی و خلاقیت است ومی تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

خرداد     

نماد :پنهان کاری

از چیزی فرار می‌کنید. / ممکن است با یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و...  روبرو شوید. /  انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش‌بینی می‌کند که می‌بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. / یافتن راه حلی برای مقابله با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل‌ساز / غنیمت‌شمردن فرصت‌ها

تیر    

نماد:جوان عاشق 

هم اکنون تحت تأثیر یک پیشنهاد جدید هستید که این پیشنهاد می‌تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می‌سازد. / پیامی را بزودی دریافت می‌کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. / از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

مرداد    

نماد :سند 

فرصت‌های طلایی /  غنیمت شمردن فرصت‌ها /طرح طرح ها، اقدامات یا تجربیات جدید/  تصمیم مهم / تعهد /  کنترل شرایط.

شهریور    

نماد : اضطراب 

عدم قضاوت دیگران / عدم سرزنش دیگران / وفادار باشید. /  پذیرش سرنوشت / شکیبا باشید.

مهر‌     

نماد :بسوی اهداف والاتر 

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت‌ها و یا اشخاصی کرده‌اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ‌چیز نپرداخته‌اند. / هرچقدر بیشتر سعی می‌کنید به یک رابطه‌ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می‌کنید. / به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

آبان     

نماد :نوباوه 

یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

آذر     

نماد :پیشگو

محبت/ بخشش/ همدردی/ بینش/ مطابقت/ بصیرت/ امید به آینده/ این کارت می‌تواند معنی ازدواج هم داشته باشد.

دی    

نماد:زیان 

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو گردید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران /  قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات /  حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

بهمن     

نماد :موقعیت عالی

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می‌کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید./ دلاور سکه نمایانگر مسئولیت‌پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می‌کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. / برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. / جهت پیگیری اقدامات خود از روش‌های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم‌پوشی کرده و در عوض به روش‌های شناخت شده و آزموده متکی باشید. اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده‌اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه‌گری بهره‌برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

اسفند 

نماد :قدرت 

قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی