شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا سه شنبه 20 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا سه شنبه 20 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا سه شنبه 20 شهریور ماه 1403 بر اساس ماه تولدتان را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های باستانی پیشگویی و طالع‌بینی در فرهنگ‌های ایرانی و اسلامی است.فال ابجد که بر پایه حروف الفبای ابجد انجام می‌شود. درفال ابجد ، هر حرف از حروف ابجد معادل یک عدد خاص است و با استفاده از این اعداد، می‌توان به تفسیر سوالات و پیش‌بینی آینده پرداخت.فال ابجد بیشتر به عنوان یک سرگرمی یا روش سنتی برای تفکر در مورد مسائل زندگی استفاده می‌شود و نباید به عنوان یک منبع قطعی برای تصمیم‌گیری تلقی گردد.

فروردین 

ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

 اردیبهشت 

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله

 خرداد 

د ج ب

در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

 تیر 

آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

مرداد 

د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

 شهریور 

د آ ب

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده ای به تو می‌رسد اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

مهر 

ج د ج

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشایشی در کارت دیده می‌شود باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

 آبان 

ج ج ب

طالع خوبی داری چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد ، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره ی کارت باز شود و به خواسته ات برسی .

 آذر 

ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نیتت می‌شود از کار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 دی 

ب آ ب

نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی . اگر قصد معامله و خرید وفروش داری ازآن سود خواهی برد اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

بهمن 

آ ج ج

چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجید ه خاطر است ، از او دلجویی کن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‌کنتد به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن . آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی انشاءالله.

 اسفند 

ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود . اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی ،به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد میشوی هیچ تشویشی به دل راه نده ، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    درست بود عالی

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی