شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا جمعه 6 مهر 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد  فردا جمعه 6 مهر 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد یک روش پیش‌بینی که فرهنگ شرقی رایج است و به سؤالات مختلف پاسخ داده می‌شود.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع‌بینی است .در فال ابجد به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد و با توجه به مجموع اعداد حروف اسم و نیت شما، فال شما گرفته می‌شود. فال ابجد به دو نوع کلی فال ابجد کبیر و فال ابجد صغیر تقسیم می‌شود که هر کدام روش تفسیر خاص خود را دارند.فال ابجد، مانند سایر روش‌های طالع‌بینی، جنبه سرگرمی دارد و هیچ مبنای علمی ندارد.

متولدین فروردین

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: اهداف نیکی دارید که به آنها دست پیدا میکنید و به خوشبختی و تندرستی می‌رسید. اگر از بیماری رنج می برید به زودی از آن خلاص خواهید شد. قصد انجام معاملاتی را دارید که برایتان زیانبار خواهد بود پس از آن صرف نظر کنید. به مراد دل می‌رسید و آرزوهایتان حاصل می‌شود. جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم شده، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د ب ب

تعبیر: مشکلاتی دارید که به زودی از آنها خلاص میشوید و دیگران کمکتان می کنند تا به اهدافتان برسید. وسیله‌ای که مدتها پیش آن را از دست داده بودید پیدا می‌کنید و این قضیه برایتان بسیار شاد کننده خواهد بود. موفقیت هایی در پیش دارید که شما را به مال و سرمایه می‌رساند. برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. امروز تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: اقبال نیکویی دارید و اگر همواره توکل تان به خداوند باشد هیچگاه دچار غم و اندوه نخواهید شد. زندگی تان دچار تغییراتی می شود که برای تان مثبت و خوب خواهد بود. اگر خبری ناخوشایند به دستتان رسید خویشتن دار باشید که انشالله همه چیز به خیر و خوشی برطرف خواهد شد. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر: فردی کمکتان می‌کند تا خودتان را از مشکلات مالی خلاص کنید و زندگیتان سر و سامان میابد. به زودی سفری در پیش دارید که شما را به شأن و منزلت می رساند. اگر قصد وصلت و ازدواجی را دارید بیشتر چشمانتان را باز کنید تا خدایی نکرده دچار اشتباه نشوید. در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده مطمئن باشید در حال حاضر از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: اقبال خوبی دارید و اگر صبور باشید یک به یک مشکلاتتان برطرف میشود. برای رسیدن به مراد دل باید تلاش بیشتری به خرج دهید و ناامید نشوید. سفر کرده ای دارید که به زودی به جانبتان بازمی گردد و غم دوری پایان می یابد پس بی تابی نکنید. حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: مقصود نیکی دارید و رزق و روزی فراوانی وارد زندگیتان می‌شود، اگر از چشم و نظر واهمه دارید دعای دفع چشم زخم با خود حمل کنید. مشورت با بزرگان را سرلوحه کارتان قرار دهید تا به عزت و سعادت برسید. زندگی به کامتان می‌شود اگر توکلتان بر خداوند باشد. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

 متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: طالع خوبی دارید. اتفاقات خوب و خوشایندی در آینده برایتان رخ خواهد داد و زندگیتان را به نحو احسن خواهد ساخت،، بهتر است بد به دل خود راه ندهید به لطف خداوند به آرزوهای خود خواهید رسید و زندگی‌تان را از مشکلات و سختی‌ها خیلی زود رها می کنید، و به شادمانی نزدیک و نزدیک تر خواهید کرد. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

 متولدین آبان

ابجد فال شما: ب آ ج

تعبیر: سعی کنید قدر لحظات خوب زندگی تان را بدانید تا بتوانید به آرامش و آسایش دست پیدا کنید و زندگیتان را به نحو احسن بسازید،، از غم و اندوه رهایی پیدا خواهید کرد و موفقیت را به دست می آورید،، در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید که شما را به نابودی و شکست در زندگی تان می رساند. این روزها در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می شود بهتر است؛ نگرانی ها را از خود دور کنید و بسوی آرامش و آسایش در حال حرکت باشید،، تا بتوانید به خود تغییر و تحولات اساسی بدهید و زندگی تان را به خوبی و خوشی بازسازی کنید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

متولدین دی

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: به خواسته و آرزوهای قلبیتان خواهید رسید و شادی و آرامش را در زندگی تان سرازیر خواهید کرد،، بهتر است؛ نگرانی به خود راه ندهید به زودی مشکلات شما از بین خواهد رفت و آینده تان به خوبی و خوشی ساخته خواهد شد سفری در پیش دارید که برایتان خوشایند بوده است. سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. شخصی با یک خرید کوچک خوشحالتان می کند.

متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. در خود تغییر و تحولات اساسی به وجود بیاورید تا بتوانید زندگیتان را به آرامش و آسایش نزدیک کنید و خود را از غم و اندوه نجات دهید،، شخصی به شما حسادت می کند و می خواهد شما را به دام بیندازد مراقب خود باشید تا نابودی و شکست در شما به وجود نیاید. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: طالعت خوب است و خیر و برکت در زندگی تان سرازیر خواهد شد. موفقیت و سربلندی در زندگی تان به دست می آورید،، بهتر است نگران موضوعات کاری خود نباشید به زودی معاملات پرسود و منفعتی نصیبتان خواهد شد که شما را به مقامات بالا می رساند. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی