شمانیوز
شما نیوز

ایرج خواجه امیری

ایرج خواجه امیری در سلامت کامل / پایان شایعات فوت ایرج خواجه امیری

ایرج خواجه امیری در سلامت کامل / پایان شایعات فوت ایرج خواجه امیری

چند روزی است که خبر فوت ایرج خواجه امیری دست به دست می شود.مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر سلامتی این هنرمند را تایید کرد.

به گزارش شمانیوز :ایرج خواجه امیری خواننده پیشکسوت ایرانی است. نام اصلی ایرج خواجه امیری ،حسین است.ایرج خواجه امیری پدر خواننده مطرح ایرانی ،احسان خواجه امیری است.مدتی است که شایعه فوت ایرج خواجه امیری در فضای مجازی منتشر می شود.هر از گاهی انتشار شایعاتی درباره وضعیت سلامتی «پهلوان آواز ایران» که اکنون ۹۲ سال سن دارد، خاطر خانواده او را مکدر می‌سازد و این در حالی است که حال این خواننده محبوب خوب است و در بیمارستان بستری نیست.

چند روزی است، شایعاتی درباره درگذشت حسین خواجه امیری معروف به «ایرج» در فضای مجازی منتشرمی‌شود و هربار نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند و البته این‌بار طولی نکشید تا نزدیکان «ایرج» این خبر را تکذیب و حتی اعلام کردند افرادی که این نوع از شایعات را پخش می‌کنند، باید پاسخگو باشند.

 هرچند که این نخستین باری نبود که چنین شایعه‌ای درباره وضعیت سلامتی این هنرمند منتشر می‌شد؛ بلکه پیش‌تر هم در پی این خبرسازی‌ها، فرزند او شایعات را تکذیب کرده بود.

به نظر می‌رسد که با بالا رفتن سن هنرمندان محبوبی همچون ایرج، برخی به واسطه منافع شخصی یا دلایل دیگر، دست به پخش چنین شایعاتی می‌زنند و خاطر خانواده و طرفداران این افراد را مکدر می‌سازند.

 عباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) گفت: روز جمعه ۲۰ مهرماه پس از شایعاتی که درباره فوت ایشان منتشر شد، وضعیت سلامتی استاد را پیگیری کردیم که خانواده ایشان به ما اطلاع دادند که حالشان خوب است و هیچ مشکلی ندارند، همچنین در بیمارستان هم بستری نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی