شمانیوز
شما نیوز

علی صادقی شرکت کننده برنامه جوکر فوت کرد | واکنش علی صادقی به خبر درگذشت ناگهانی اش

علی صادقی شرکت کننده برنامه جوکر فوت کرد | واکنش علی صادقی به خبر درگذشت ناگهانی اش

علی صادقی شرکت کننده برنامه جوکر با انتشار یک استوری به خبر درگذشتش در اینستاگرام واکنش نشان داد. حال این بازیگر خوب است و در صحت و سلامتی کامل به سر می برد.

به گزارش شمانیوزعلی صادقی شرکت کننده برنامه جوکر با انتشار یک استوری به خبر درگذشتش در اینستاگرام واکنش نشان داد. حال این بازیگر خوب است و در صحت و سلامتی کامل به سر می برد.

 

علی صادقی

 

علی صادقی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان در برنامه جوکر شرکت کرده است.حضور علی صادقی در این برنامه به شدت مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. علی صادقی در فیلم ها و سریال های طنز و کمدی بازی می کند.

 

زندگینامه علی صادقی

علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.سال ۱۳۷۰ در ۱۱ سالگی بطور اتفاقی در مدرسه ، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم «آفتاب عالم تاب» انتخاب شد و پس از تست جلوی دوربین رفت.سال ۱۳۷۵ با سریال «بهترین تابستان» من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال «پشت کنکوری ها» در سال ۸۱ با فیلم «روایت سه گانه» وارد سینما شد.علی صادقی در سال ۸۲ با سریل «کوچه اقاقیا» رضا عطاران دیده شد.یکسال بعد سال ۸۳ با سریال «خانه به دوش» رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با سریال «متهم گریخت» در خاطرات مردم حک شد.بین کارهایش بازی در سریال «آقاقیا» سال ۸۲ را بیشتر از همه دوست دارد ، بزرگترین آرزویش عاقبت بخیریست و در زندگی از موسیقی بیشتر از هر چیزی لذت می برد.

علی صادقی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی