شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید

فال ابجد روش قدیمی برای پی بردن از سرنوشت است فال ابجد فردا یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ را در این قسمت از شمانیوز بخوانید.

به گزارش شمانیوز: فال ابجد یک نوع طالع بینی قدیمی است. فال ابجد بر اساس حروف الفبا صورت می‌گیرد. فال ابجد بیشتر در کشورهای آسیایی طرفدار دارد. این روزها فال ابجد رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و علاقمندان زیادی دارد.

فروردین 

آ ب آ

ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

اردیبهشت 

آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند ، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد.  اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری .

خرداد 

د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود .اگر قصد سفر داری برو ، نفع خوبی از آن خواهی برد اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن مراقب باش تا گناه نکنی. برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

تیر 

د ب آ

طالعت روشن است . تشویش را از خودت دور کن . کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

مرداد 

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله

شهریور 

آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشایشی در کارت ایجاد شود. از از افراد بد دوری کن غیبت نکن هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشاءالله.

مهر 

 ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود اما نباید عجله کنی ، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد . به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود . اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی ،به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد میشوی هیچ تشویشی به دل راه نده ، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

آبان 

 ج ج ب

طالع خوبی داری چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد ، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره ی کارت باز شود و به خواسته ات برسی .

آذر 

 د ب ب

نیت خوبی کردی قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می‌رسی ، به زودی از رنج و غم رهایی می یابی . عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی  از این کار پرهیز کن . در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

دی  

 ج ب د

طالع خوبی داری . در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می‌کنی . اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن ، با موفقیت همراه خواهد بود.

بهمن 

 آ ج ج

چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجید ه خاطر است ، از او دلجویی کن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‌کنتد به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن . آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی انشاءالله.

اسفند 

 د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی