شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی

سنتوری 2 جولانگاه تازه به دوران رسیده ها!

پس از این که مهرجویی بالاخره قانع شد، چاوشی در پروژه جدیدش حضور نخواهد داشت، دستیارانش را مجاب کرد هر چه زودتر با چهره‌ای جدید وارد مذاکره شوند.

همان زمان که خبر رسید «سنتوری ٢» قرار است ساخته شود، همه فورا حواشی نخستین «سنتوری» مهرجویی را تداعی کردند، وقتی قرار بود «علی سنتوری» باشد و نشد، وقتی پوستر آن تعویض شد، وقتی اسم فیلم تغییر کرد، وقتی بهرام رادان رودرروی خانم بازیگری که با حواشی مختلف به آنسوی مرزها رفته، بازی کرد، وقتی خبر از لغو مجوز اکران به گوش رسید، وقتی سی‌دی آن به شکل غیرمجاز کنار خیابان رسید و درنهایت وقتی همه با صدای مردی آشنا شدند که امروز سوپراستار موسیقی پاپ ایران است. محسن چاووشی البته پیش از آن هم آلبوم‌های مختلفی کار کرده بود، اما هنوز مجوز رسمی فعالیت نداشت .

برای همین هم وقتی اعلام کرد در «سنتوری ٢» نخواهد خواند، داریوش مهرجویی را برآشفت. مهرجویی قرار بود «سنتوری ٢» را کلید بزند، منتها این‌بار خبر رسید رادان نمی‌آید، خانم بازیگر مربوطه که قاعدتا نیست و مهم‌تر از همه چاووشی هم دیگر قصد خواندن برای او را ندارد .

پس از این که مهرجویی بالاخره قانع شد، چاوشی در پروژه جدیدش حضور نخواهد داشت، دستیارانش را مجاب کرد هر چه زودتر با چهره‌ای جدید وارد مذاکره شوند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی از اهالی موسیقی با تماس‌هایی از سوی دستیاران مهرجویی برای اجرا در سنتوری ۲ روبه‌رو شده‌اند.

بلاخره بعد از کش و قوس های فراوان و حاشیه های این فیلم بلاخره دیروز نام جایگزین چاووشی اعلام شد.فریمن!

نامی که شاید خیلی ها نشناسند.بعضی ها به خاطر حرکات موزونش در موزیک ویدیو هایی که در شبکه های آنور آبی پخش شده اورا به یاد میآورند.

سوال جالب اینجاست؟ آقای مهرجویی آیا خواننده ی مجاز و نام آشناتری برای جایگزینی چاووشی نبود که از یک خواننده ی زیر زمینی و انگلیسی- فارسی استفاده کرده اید که آخرین آهنگش هفته ی پیش به تازگی روی شبکه های ماهواره ای قرار گرفت؟

جالب اینجاست که این خواننده در مصاحبه ای عنوان کرد رقم دریافتی محسن چاووشی در فیلم سنتوری 1 خیلی برای چاووشی زیاد بوده است!

خوب حالا نوبت وزارت ارشاد و سازمان های ذی ربط است که مقداری جلوی این بلبشوی موسیقی و خود ستاره پندارها ی تازه به دوران رسیده را بگیرند! مثلا خواننده ی هستند که با وجود پیروی از وزارت ارشاد برای گرفتن مجوز هنوز پشت درهای بسته ی وزارت ارشاد باقی مانده اند و فعالیت های خود را کنسل کرده اند اما با دیدن این نامهربانی ها به روش دیگری برای پخش آهنگ های خود اقدام میکنند.

و باز هم 6 ماه مجوز آنها عقب میفتد.علت این تعارض چیست؟ ولی این خواننده در حالی که کلیپش در شبکه های ماهواره ای پخش میشود برای فیلم هم دعوت میشود و در انتظار گرفتن مجوز کنسرت هم هست که با این وضعی که میبینیم شکی نیست که به زودی شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی فریمن در سطح شهر برای اجرای کنسرتش هم خواهیم بود!

آقای مهرجویی در تصمیم خود تجدید نظر کنید!

.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی