شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

نرم افزار CRM | بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری | CRM شاتوت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آشنایی بیشتر مردم با فضای مجازی، کسب‌وکارهای زیادی تصمیم گرفتند تا ادامه فعالیت خود را در این فضا دنبال کنند. جذب مشتری و متقاعد کردن آن‌ها مهم‌ترین اقدامی است که صاحبان این کسب‌وکارها باید انجام دهند. با این‌حال داشتن برنامه و فعالیت‌های مستمر می‌تواند تا حدودی در این زمینه موفقیت‌آمیز باشد؛ اما آنچه اهمیت زیادی در کسب‌وکارهای مجازی دارد، داشتن ارتباط مؤثر با مشتری و افزایش رضایتمندی آنان از محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهید.

نرم افزار CRM | بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری | CRM شاتوت

به گزارش شمانیوز، نرم‌افزار CRM موردی است که می‌تواند در این زمینه کمک زیادی کند.

نرم افزار سی ار ام به دلیل داشتن امکانات و مزایای بالا، انتخاب اول بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای مجازی بوده تا بتوانند در زمینه جذب مشتری و افزایش سطح رضایتمندی آنان گام‌های محکمی بردارند. مدل‌های مختلفی از نرم افزار CRM در بازار وجود دارد؛ اما یکی از کامل‌ترین و بهترین آن‌ها نرم افزار باشگاه مشتریان و CRM شاتوت می‌باشد. اگر نگاهی به کاربران نرم افزار CRM شاتوت بیندازیم، متوجه کیفیت بالای آن می‌شویم. در ادامه این مقاله با مزایای این نرم افزار آشنا شده و دلایل خرید نرم افزار CRM از شاتوت را موردبررسی قرار می‌دهیم.

معرفی نرم افزار CRM

معرفی نرم افزار CRM

نرم افزار CRM که مخفف عبارت Customer Relationship Management Software امکان ایجاد ارتباط مناسب بین کارفرما و مشتری را فراهم می‌کند. به عبارتی بهتر می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار مشتریان را ترغیب کرده و آنان را به سمت خود جذب کنید. این مسئله باعث بیشتر شدن مشتریان شما شده که نتیجه آن افزایش سود خواهد بود.

نرم افزارهای زیادی تحت عنوان نرم افزار سی ار ام در بازار وجود دارند. بااین‌حال نرم افزاری ارزش خرید را دارد که از قابلیت‌ها و امکانات بیشتری بهره‌مند باشد و بتواند اطلاعات مناسب و مرتبط با جذب مشتری را برای کارفرما ذخیره کند.

نرم افزار سی ار ام شاتوت دقیقاً همان نرم افزار موردنیاز کسب‌وکارهای در ارتباط با مشتریان مختلف  آنلاین است. این نرم افزار به‌گونه‌ای طراحی‌شده که امکان ارتباط مؤثر بین مدیران و مشتریان را فراهم می‌کند. از طرفی با داشتن بخش‌های مختلف و جذاب سعی دارد نیازهای مدیران را در زمینه مشتری مداری، فروش، حسابداری و ... را برآورده کند.

درمجموع می‌توان گفت که نرم افزار CRM شاتوت با داشتن امکانات کامل و درجه‌یک ارزش خرید بسیار بالایی داشته و می‌تواند در جهت افزایش فروش و سوددهی بیشتر کسب‌وکارها، مؤثر باشد. برای خرید نرم افزار CRM می‌توانید از مجموعه شاتوت اقدام کنید.

مزایای نرم افزار CRM

امکانات و قابلیت‌هایی که نرم افزار سی ار ام شاتوت دارد، باعث شده تا بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها علاقه‌مند به استفاده از آن شده و به دنبال خرید CRM باشند. از مهم‌ترین مزیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • در نرم‌افزار CRM شاتوت می‌توانید اطلاعات تمامی مشتریان خود را به ثبت برسانید. با این کار نرم افزار شما به‌عنوان یک مرجع اطلاعاتی جامع برای کسب‌وکار خواهد بود. این اطلاعات کمک زیادی به برنامه‌ریزی برای آینده، برنامه‌های فروش، روش‌های جذب مشتری و برآورده سازی تقاضای آنان و ... خواهد کرد.
  • مهم‌ترین ویژگی که نرم‌افزار CRM دارد این است که تمامی مراحل از لحظه ثبت سفارش توسط مشتری تا رسیدن محصول به دست او، در این نرم افزار ذخیره خواهد شد. با این کار امکان پیگیری و بررسی فعالیت کلی مجموعه راحت‌تر خواهد بود.
  • خرید نرم افزار CRM از شاتوت باعث می‌شود که صاحبان کسب‌وکار بتوانند از گزارش‌های مالی، فاکتورهای فروش، وضعیت خریدوفروش محصول، سفارشات، کالاهای تحویل داده‌شده یا مرجوع شده و ... بهره‌مند شوند.
  • از دیگر گزارش‌هایی که نرم افزار سی ار ام به مدیران می‌دهد این است که می‌توانند مشتریان خود را بر اساس بیشترین خرید، بالاترین میزان خرید، کسانی که خرید نکرده‌اند و افرادی که نتوانستید رضایت آنان را به دست بیاورید، تقسیم‌بندی کند.
  • اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که ممکن است به دلایل مختلف فعالیت کاری خود را فراموش کنید، می‌توانید با استفاده از نرم افزار CRM تمامی فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی کنید. نکته جالب این قابلیت این است که نه‌تنها برنامه‌های خود، بلکه برنامه‌های تمامی کارکنان مجموعه خود را تنظیم نموده و در زمان مشخص‌شده اعلان‌هایی برای این افراد فرستاده می‌شود.
  • مدیران و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از نرم افزار CRM از تمامی فعالیت‌های مجموعه خود خبردار شوند. همچنین می‌توانند برای واحدهای مختلف پیام ارسال کنند و با یکدیگر در ارتباط باشند.
  • و ...

این نرم‌افزار مجموعه‌ کاملی از امکانات و قابلیت‌های مناسبی را برای مدیریت بهتر کسب‌وکار،‌ ارتباط مؤثر با مشتری و درمجموع پیشرفت شغلی و دستیابی به سود بالاتر را فراهم می‌کند. از همین رو به مدیران توصیه می‌کنیم با خرید نرم افزار CRM، از رقبای خود سبقت بگیرید.

چرا از شاتوت نرم افزار CRM بخریم؟

چرا از شاتوت نرم افزار CRM بخریم

همان‌طور که گفتیم، شاتوت به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز برای خرید نرم افزار CRM شناخته می‌شود؛ زیرا نرم افزار شاتوت از قابلیت‌ها و امکاناتی برخوردار است که در سایر نرم افزارهای سی ار ام مشاهده نمی‌کنید. البته این قابلیت‌ها بسیار مناسب بوده و کاربرد زیادی برای کسب‌وکارها خواهد داشت. همچنین قیمت CRM در شاتوت نسبت به‌جاهای دیگر مناسب‌تر است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا کاربران زیادی برای خرید نرم افزار CRM، شاتوت را انتخاب کنند، می‌پردازیم.

  • نرم‌افزار CRM شاتوت امکان طبقه‌بندی اطلاعات مشتریان را فراهم می‌کند. ازاین‌رو می‌توانید برای مشتریانی که بیشترین خرید را از شما داشتند، تخفیفانی در نظر بگیرید.
  • قابلیت ارتباط ساده و مؤثر با مشتریان و اطلاع‌رسانی درباره خدمات و محصولات جدید، در نرم افزار شاتوت فراهم است.
  • با استفاده از نرم افزار CRM شاتوت می‌توانید درآمد، هزینه، بدهکاری و بستانکاری‌های خود را بررسی کنید. به عبارتی بهتر اطلاعات دقیقی از حساب خود داشته باشید.
  • در مواقعی که بازار خلوت است و فروش خوبی ندارید، می‌توانید مشتریان را ترغیب کرده و فروش خود را افزایش دهید.
  • با استفاده از نرم افزار سی ار ام شاتوت دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ای جداگانه برای تبلیغات کسب‌وکار خود نخواهید داشت.

قیمت نرم افزار CRM

قیمت نرم افزار CRM

برای خرید CRM شرایط زیادی وجود دارد به عبارتی بهتر قیمت CRM بستگی به میزان قابلیت‌ها و امکانات درخواستی شما از این نرم‌افزار دارد. از همین رو می‌توان گفت که قیمت پشتیبانی از نرم افزار، مالیات، هزینه‌های مرتبط با سخت‌افزار و ... در تعیین قیمت نرم افزار CRM تأثیرگذارند. درنتیجه نمی‌توان قیمت دقیقی را برای این نرم افزار متصور شد. با توجه به شرایط کسب‌وکار خود و استفاده‌ای که قصد دارید از این نرم‌افزار کنید، قیمت نهایی آن محاسبه خواهد.

از طرفی نوع نرم‌افزار CRM باتوجه به کار شما انتخاب می‌شود؛ یعنی اگر محصولات و خدماتی را به‌صورت اینترنتی می‌فروشید، بهتر است نرم افزار CRM مرتبط با فروشگاه آنلاین را خریداری کنید. بااین‌حال مجموعه شاتوت قیمت مناسبی را برای خرید نرم افزار CRM درنظر گرفته تا کمک زیادی به پیشرفت و ارتقای کسب‌وکار هم‌وطنان عزیز کرده باشد.

آشنایی با مشاغلی که به نرم افزار سی ار ام نیاز دارند

آشنایی با مشاغلی که به نرم افزار سی ار ام نیاز دارند

  1. اگر قصد شما کسب رضایت مشتری است
  2. اگر به دنبال بررسی فعالیت‌های تمامی کارکنان خود هستید
  3. اگر می‌خواهید خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم کنید
  4. اگر به دنبال رقابت در بازار و پیشرفت‌های روزافزون هستید
  5. اگر می‌خواهید آمار و اطلاعات دقیقی از مشتریان خود داشته باشید
  6. و ...

استفاده از نرم افزار سی ار ام مناسب شماست. علاوه بر این تمامی کسب‌وکارها و فعالیت‌های مجازی و فیزیکی می‌توانند با خرید CRM از مزایای آن بهره‌مند شوند. همچنین اگر قابلیت‌هایی بیشتر از مواردی که در این مطلب گفته شد را می‌خواهید، می‌توانید با سفارش امکانات موردنظر به مجموعه شاتوت، در کوتاه‌ترین زمان از نرم افزار CRM برای کار خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مطلب خواندیم، نرم افزار CRM یکی از بهترین و البته پرکاربردترین نرم‌افزارها برای مشاغل مختلف است. تمامی کسب‌وکارها می‌توانند با توجه به نوع استفاده‌ای که دارند، اقدام به سفارش این نرم‌افزار از مجموعه شاتوت کنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه خرید CRM از سایت شاتوت بسیار به‌صرفه و اقتصادی است و همچنین به همراه آن چندین نر‌م‌افزار کاربردی دیگر نیز به شما عزیزان داده می‌شود. امیدواریم این مطلب موردتوجه شما قرارگرفته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied