شمانیوز
شما نیوز

زیرساخت های گردشگری برای خدمات رسانی به زوار آماده باشند

زیرساخت های گردشگری برای خدمات رسانی به زوار آماده باشند

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری در بازدید از مرز بین المللی شلمچه، گفت: برای میزبانی مناسب از زوار اربعین می بایست زیرساخت های گردشگری آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد تجری با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان و مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند ضمن بازدید از ظرفیت های موجود در گذرگاه مرزی شلمچه، اظهار داشت: یکی از پرترددترین مرزهایی که زائران اربعین حسینی از آن عبور می کنند شلمچه است که بر همین اساس می بایست زیرساخت های گردشگری نظیر هتل ها، مجموعه های اقامتی و پذیرایی آمادگی کاملی را برای ارائه خدمات هر چه بهتر داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت نظافت و بهداشت در این ایام، خاطرنشان کرد: قطعا بحث عرضه خدمات بهداشتی و نظافتی یکی از اولویت ها در ایام اربعین حسینی است در همین راستا از سرویس های بهداشتی مسیر بازدید بعمل آمد که در صورت نیاز نواقص و یا ایرادات احتمالی برطرف شوند.

تجری اطلاع رسانی از زیرساخت های آماده شده را مهم ارزیابی کرد و افزود: دستگاه های اجرایی می بایست از همه ظرفیت های خود استفاده کرده و هرآنچه در اختیار دارند را به کار گیرند تا با یک هم افزایی کامل خدمات جامعی به زوار ارائه شود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری ضمن تقدیر از فعالیت های ستاد اربعین منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: امسال با توجه به شدت گرما قطعا نیاز به نصب سایه بان های بیشتری در مسیر است که طی بازدید انجام گرفته و هماهنگی های ستاد اربعین منطقه آزاد اروند و استان شاهد اجرای این مهم در گذر تردد زوار بودیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی