شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز کارگر:

مهمترین سرمایه فولاد هرمزگان از نگاه مدیرعامل

۱۱ اردیبهشت ماه فرصتی است مغتنم برای تکریم و بزرگداشت جایگاه کارگرانی که با قوت اندیشه و بازوی خود، چرخ اقتصاد را به حرکت در آورده و آن را در مسیر رشد و تعالی میهنشان به کار می‌اندازند.

مهمترین سرمایه فولاد هرمزگان از نگاه مدیرعامل
به گزارش خبرنگار شمانیوز : مهندس فرزاد ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسب روز کارگر ضمن تکریم و بزرگداشت جایگاه کارگران، نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه فولاد هرمزگان دانست. در ذیل پیام مهندس ارزانی درخصوص روز کارگر را بخوانید: ۱۱ اردیبهشت ماه فرصتی است مغتنم برای تکریم و بزرگداشت جایگاه کارگرانی که با قوت اندیشه و بازوی خود، چرخ اقتصاد را به حرکت در آورده و آن را در مسیر رشد و تعالی میهنشان به کار می‌اندازند.
شرکت فولاد هرمزگان در سالی که گذشت افتخارات متعددی کسب نمود و رکورد‌های بی نظیری را از خود بر جای گذاشت. بخش بزرگی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر تعالی شرکت فولاد هرمزگان به برکت خودباوری، ایثار و مجاهدت این فعالان پرتکاپوی ارجمند محقق گردیده است. امید است به همت و تلاش نیروی انسانی توانمند که مهمترین سرمایه شرکت فولاد هرمزگان است، درسال جاری با افزایش تولید و اجرایی شدن طرح‌های توسعه ای؛ سهم خود را همچون گذشته در رونق تولید که نقشی اساسی در اقتصاد مقاومتی دارد ایفا نماییم. در آستانه ماه پربرکت و بافضیلت رمضان، روز کارگر را به شریف‌ترین آحاد جامعه که به تعبیر قرآن مجاهد فی سبیل الله نامیده می‌شوند، تبریک عرض نموده و سلامت، سعادت و بهروزی شان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان
 
 
گزارش : فایزه رزاقی
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی