شمانیوز
شما نیوز

صمیم شیرزاد

صمیم شیرزاد فوت کرد /علت مرگ +سوابق

صمیم شیرزاد  فوت کرد /علت مرگ +سوابق

صمیم شیرزاد ،قهرمان بدنسازی مشهور و رقیب هادی چوپان که مدتها بود در کما به سر می برد، روز گذشت در گذشت.

به گزارش شمانیوز :صمیم شیرزاد ،بدنساز حرفه ای بوده است. بر اساس اخبار منتشر شده صمیم شیرزاد فوت کرده است. صمیم شیرزاد رقیب هادی چوپان بوده است. صمیم شیرزاد موفقیت زیادی کسب کرده بود اما دچار یک سانحه رانندگی شد و فوت کرد.

بیوگرافی صمیم شیرزاد 

صمیم شیرزاد از چهره های مطرح بدنسازی ایران به شمار می رود و در مسیر حرفه ای خود موفقیت های چشمگیری کسب کرده است. رقابت صمیم شیرزاد با هادی چوپان، قهرمان بدنسازی ایران و جهان، همواره از نکات برجسته فعالیت او بوده است. این دو ورزشکار در دسته های وزنی مشابهی رقابت کرده اند و هر دو به دلیل قدرت و توانایی های بدنی بالا در دنیای بدنسازی شناخته شده اند. هرچند هادی چوپان با موفقیت های بین المللی بیشتر مورد توجه قرار گرفته، اما صمیم شیرزاد نیز با تلاش های خود جایگاه قابل احترامی در سطح داخلی به دست آورده است.

صمیم شیرزاد همچنین یکی از رقبای سرسخت هادی چوپان، بدنساز مشهور جهانی و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران این رشته در ایران، به شمار می رود. هرچند هادی چوپان در سطح جهانی شهرت بیشتری دارد، اما رقابت میان این دو بدنساز در دسته های وزنی مختلف، از جذابیت های دنیای بدنسازی ایران است.

صمیم شیرزاد

رقابت و عناوین مهم صمیم شیرزاد

صمیم شیرزاد در مسابقات کشوری تهران با شرکت در دسته نود کیلوگرم توانست به مدال طلا دست پیدا کند و جایگاه خود را به عنوان یک بدنساز برجسته تثبیت کند. اما در مسابقات کشوری کیش، با وزنی کمتر از نود کیلوگرم (۸۷ کیلوگرم)، علی رغم انتظارات نتوانست به موفقیت کامل دست یابد و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

تصادف صمیم شیرزاد

صمیم شیرزاد، یکی از بدنسازان جوان و موفق ایرانی، به تازگی دچار یک حادثه تلخ شده است و همچنان در کما به سر می برد. مجتبی زارع، یکی دیگر از بدنسازان معروف ایران، این خبر ناگوار را از طریق استوری در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و جامعه ورزشی کشور را از این حادثه مطلع ساخت. وی همچنین از هواداران و دوستان صمیم درخواست کرد که برای سلامتی او دعا کنند.

اما متأسفانه، این اتفاق ناگوار تنها به صمیم ختم نشد. گزارش ها حاکی از آن است که پس از این حادثه، پدر صمیم شیرزاد نیز از دنیا رفت و این واقعه دردناک، شرایط روحی و روانی این خانواده را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. این حوادث، شوک بزرگی برای جامعه بدنسازی و ورزش ایران بوده است.

علت فوت

صمیم شیرزاد، قهرمان برجسته سنگین‌وزن پرورش اندام ایران، اعلام می‌گردد. این ورزشکار ارزنده که پس از حادثه تلخ تصادف چندین روز در کما و تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت، صبح چهارشنبه تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۳، پس از مبارزه‌ای سخت با مرگ، دار فانی را وداع گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ای وای خدا بیامرزدش

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی