شمانیوز
شما نیوز

هفته هفتم لیگ برتر انگلستان

پیروزی منچستریونایتد و تاتنهام/ لیورپول در خانه متوقف شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):هفتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلستان با پیروزی دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام و توقف تیم لیورپول مقابل استوک سیتی پیگیری شد.

پاتریس اورا

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی نیوکاسل، هفتمین پیروزی این فصل اش را کسب کرد و به رده دوم جدول صعود کرد و تاتنهام در خانه، دو بر صفر آستون ویلا را برد و پنجم شد.

منچستر یونایتد ۳- نیوکاسل صفر

منچستر یونایتد با پیروزی برابر نیوکاسل در ورزشگاه دایرکت آرینای نیوکاسل، هفتمین برد، نه مسابقه اش اخیرش را جشن گرفت.

بازیکنان الکس فرگوسن تا قبل از این بازی هفت امتیاز با چلسی صدر نشین فاصله داشتند و گرفتن سه امتیاز این بازی برای آنها حیاتی بود. دو گل با ضربه سر در ۱۵ دقیقه اول مسابقه، آنها را از پیروزی مطمئن کرد.

جانی ایوانز در دقیقه ۸ و روی توپ ارسالی از کرنر، اولین گل منچستر را وارد دروازه نیوکاسل کرد و هشت دقیقه بعد پاتریس اورا از زاویه دیگر و مانند گل اول، دومین گل بازی را به ثمر رساند.

ارسال تام کلورلی در دقایق پایانی بازی به جای رسیدن به فان پرسی وارد دروازه نیوکاسل شد تا منچستر یونایتد سه بر صفر این تیم را در خانه اش شکست دهد.

ساوتهمتون ۲ - فولهام ۲

ساوتهمپتون فولهام

گل دیر هنگام جوزه فونته در دقیقه ۹۰ باعث شد ساوتهمتون یک امتیاز در بازی خانگی مقابل فولهام به دست آورد.

ضربه سر مدافع پرتغالی ساوتهمتون، در دقیقه ۴ میزبان را یک بر صفر از فولهام پیش انداخت.

جوس هویولد بازیکن ساوتهمتون که در شروع مسابقه به جای فریزر ریچارتسون مصدوم وارد زمین شده بود، ضربه جان آرن ریسه مهاجم فولهام را به درون دروازه ساوتهمتون هدایت کرد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

در دقایق پایانی ضربه کایرن ریچاردسون با برخورد منجر به گل دوم فولهام شد ولی گل فونته در دقایق اضافی این بازی امتیاز ها را بین دو تیم تقسیم کرد.

لیورپول صفر- استوک سیتی صفر

لیورپول استوک

لیورپول در ورزشگاه آنفلید مقابل استوک سیتی بدون گل متوقف شد. این تیم از ابتدای فصل جدید لیگ برتر، هنوز نتوانسته در بازی های خانگی پیروز شود.

در این بازی، بهترین موقعیت استوک سیتی زمانی به دست آمد که توپ برگشتی قرمز پوشان لیورپول به چارلی آدامز رسید و ضربه او را پپه رینه به کرنر فرستاد.

میزبان و با ضربه از راه دور استیون جرالد می توانست به گل برسد که ضربه او با واکنش خوب دروازبان استوک به کرنر رفت.

در ادامه 'دنیل اگر' هم می توانست دروازه استوک را باز کند، ولی او هم نتوانست دروازه استوک را باز کند.

رحیم استرلینگ، هافبک لیورپول می توانست لیورپول را پیروز این بازی کند ولی ضربه او را دروازبان استوک به کرنر فرستاد تا نتیجه بدون گل به پایان برسد.

لیورپول پس از این بازی با شش امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و استوک سیتی با هشت امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

تاتنهام ۲ - آستون ویلا صفر

آستون ویلا تاتنهام

گل های نیمه دوم 'استیون کالکر' و 'آرون لنون' در بازی با آستون ویلا، تاتنهام رابه چهارمین پیروزی این فصل رساند.

درنیمه اول گرت بیل و ژرمین دفو فرصت های خوب گلزنی داشتند ولی نتوانستند دروازه آستون ویلای مهمان را باز کنند.

در دقیقه ۵۸ بازی، ضربه دفو به صورت اتفاقی به استیون کالکر برخورد کرد و با تغییر مسیر وارد دروازه آستون ویلا شد.

نه دقیقه بعد آرون لنون با ضربه ای دیدنی گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند.

این اولین گل این بازیکن پس از نه ماه بود. در ادامه بازی گرت بیل می توانست نتیجه را سه بر صفر کند ولی ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

در این بازی 'جو بنت' در دقایق پایانی بازی مصدوم شد و آستون ویلا به دلیل استفاده کردن از همه تعویض هایش ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

با این سه امتیاز تاتنهام که در این فصل در ورزشگاه خانگی اش وایت هارت لین بازنده نبوده، چهارده امتیازی شد و به جایگاه پنجم جدول صعود کرد.

- نتایج دیدارهای روز دوم از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلیس به شرح زیر است: * ساوتهمپون 2 - فولهام 2 * لیورپول صفر - استوک سیتی صفر * تاتنهام 2 - آستون ویلا صفر * نیوکاسل صفر - منچستریونایتد 3

جدول رده بندی: 1- چلسی 19 امتیاز 2- منچستریونایتد 15 امتیاز - تفاضل گل 8+ 3- منچسترسیتی 15 امتیاز - تفاضل گل 7+ 4- اورتون 14 امتیاز -------------------------------------------------------------- 18- ریدینگ 3 امتیاز - تفاضل گل 5- 19- نوریچ سیتی 3 امتیاز - تفاضل گل 12- 20- کوئینز پارک رنجرز 2 امتیاز

, Manchester United , Tottenham , Liverpool, Premier League results of the seventh week ,

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied