شمانیوز
شما نیوز

دعوت بازیکن دورگه‌ به تیم ملی برایم عجیب بود/ جایگاه‌مان به خطر افتاد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):عضو تیم ملی گلف با بیان اینکه دعوت از بازیکن دورگه‌ای ایرانی آلمانی به تیم ملی برایم عجیب بود، گفت: جایگاه‌مان در تیم ملی به خطر افتاد.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): سجاد کرم‌پور با اشاره به خط خوردن وی و ابراهیم نوری از اردوی تیم ملی و اضافه شدن خزان‌بیک، گلف‌باز دورگه ایرانی - آلمانی به جای آنها اظهار داشت: فدراسیون ابتدا میان 4 گلف‌باز مسابقات انتخابی گذاشت تا 3 نفر به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شوند که من، ابراهیم نوری و سعید براتی انتخاب شدیم.

وی ادامه داد: قرار بود ما 3 نفر به رقابت‌های جهانی اعزام شویم، اما به بکبار دبیر فدراسیون به ما اعلام کرد که گلف‌باز دورگه‌ای از کشور آلمان پیدا شده که به جای تو و نوری اعزام می‌شود.

عضو تیم ملی گلف خاطرنشان کرد: مسئولان گفتند که بازی علی خزان‌بیک بهتر از شماست و با توجه به اینکه مسابقات جهانی برای ما مهم است این ورزشکار اعزام می‌شود. من به این مسئله هیچ اعتراضی نداشتم و روی حرف مسئولان فدراسیون حرف نزدم، چراکه موفقیت تیم ملی بالاتر از شخص اهمیت دارد.

کرم‌پور با اشاره به اینکه دعوت یک دورگه ایرانی - آلمانی برایم بسیار عجیب بود، تصریح کرد: من آمادگی حضور در مسابقات جهانی را داشتم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودم، اما به هرحال این اتفاقی بود که افتاد. به نظرم باید خزان‌بیک در انتخابی شرکت می‌کرد و بعد دعوت می‌شد. به هرحال این ورزشکار عملکرد خوبی داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که با حضور یک بازیکن دورگه در تیم ملی جایگاه شما به خطر نمی‌افتد؟ افزود: بله. جایگاه ما به خطر خواهد افتاد، اما باید توانایی خودمان را در انتخابی تیم ملی و تمرینات به نمایش بگذاریم تا در مسابقات آسیایی تایلند یکی از اعزامی‌ها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied