شمانیوز
شما نیوز

مسابقه امروز استقلال و استقلال خوزستان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):هفت دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز شنبه برگزار می شود و استقلال میزبان استقلال خوزستان است و پرسپولیس باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

*استقلال - استقلال خوزستان؛ برادرکشی برای ادامه صدرنشینی

نتیجه دیدار رفت: استقلال خوزستان 2استقلال صفر

استقلال قبل از دربی باید از سد حریف همنام خوزستانی خود عبور کند و به اصطلاح برادر کشی کند تا با آرامش به دربی 78 برسد. آبی پوشان چهار پنج بازیکن مصدوم دارند. مجید غلام نژاد، مهرداد اولادی، کبه، جمشیدیان از جمله مصدومان استقلال در این بازی هستند.

همچنین جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، مجید غلام نژاد و هاشم بیک زاده نیز 5 بازیکن دو اخطاره استقلال هستند که در صورت گرفتن کارت زرد در این بازی ممکن است دربی را از دست بدهند.

البته باید دید قلعه نویی بعد از اتفاق هایی که برای جواد نکونام در این هفته رخ داد و او ساز جدایی کوک و صحبت های حاشیه ای را مورد باشگاه مطرح کرد چگونه رفتار می کند و آیا کاپیتان تیم ملی همچنان جایش را در ترکیب اصلی آبی های تهرانی خواهد داشت یا به روی نیمکت تبعید می شود؟

عبدالله ویسی هم که به فوتبالدوستان اهوازی قول داده تیمش را در لیگ برتر نگه می دارد. خیلی دوست دارد بازهم از استقلال امتیاز بگیرد تا از رده دهم پایین تر نرود. استقلال هم به هیچ عنوان دوست ندارد صدرجدول را یک هفته قبل از دربی از دست بدهد بنابراین آبی پوشان تهرانی با انگیزه های مضاعفی مقابل استقلال خوزستان بازی خواهند کرد.

رتبه نام بازی برد باخت تساوی گل زده گل خورده تفاضل امتياز
۱ استقلال ۲۱ ۱۲ ۳ ۶ ۲۵ ۱۵ ۱۰ ۴۱
۲ پرسپولیس ۲۱ ۱۲ ۴ ۵ ۲۳ ۸ ۱۵ ۴۰
۳ فولاد ۲۱ ۱۱ ۴ ۶ ۲۸ ۲۰ ۸ ۳۹
۴ نفت تهران ۲۲ ۱۰ ۴ ۸ ۲۷ ۱۷ ۱۰ ۳۸
۵ سپاهان ۲۱ ۹ ۳ ۹ ۲۳ ۱۲ ۱۱ ۳۶
۶ تراکتورسازی ۲۱ ۹ ۳ ۹ ۲۹ ۱۹ ۱۰ ۳۵
۷ سایپا ۲۱ ۷ ۶ ۸ ۱۸ ۱۹ ۲۹
۸ ملوان ۲۱ ۸ ۸ ۵ ۲۴ ۲۱ ۳ ۲۸
۹ گسترش فولاد ۲۱ ۵ ۸ ۸ ۲۱ ۲۳ ۲۳
۱۰ استقلال صنعتی خوزستان ۲۱ ۵ ۸ ۸ ۲۰ ۲۷ ۲۳
۱۱ داماش گیلان ۲۱ ۵ ۸ ۸ ۲۳ ۲۶ ۲۲
۱۲ ذوب آهن ۲۲ ۴ ۱۰ ۸ ۱۹ ۳۰ -۱۱ ۲۰
۱۳ صبای قم ۲۱ ۵ ۱۲ ۴ ۲۲ ۲۹ ۱۹
۱۴ راه آهن ۲۱ ۴ ۱۱ ۶ ۱۶ ۲۴ ۱۸
۱۵ مس ۲۱ ۱ ۷ ۱۳ ۱۷ ۲۹ -۱۲ ۱۶
۱۶ فجرسپاسی ۲۱ ۳ ۱۱ ۷ ۱۱ ۲۷ -۱۶ ۱۶
آخرين رويدادهای ليگ

* با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، از تیم های استقلال، ملوان، پرسپولیس، تراکتورسازی و داماش یک امتیاز کسر شد. هفته بیست و دوم شنبه 21 دی گسترش فولاد - راه آهن 14:15 سایپا - تراکتورسازی 14:30 فولاد - پرسپولیس 14:30 سپاهان - داماش 14:30 فجر سپاسی - صبای قم 14:30 ملوان - مس 14:30 استقلال - استقلال خوزستان 16:40

آخرين بازیهای انجام شده در ليگ
نفت تهران ۰ - ۱ ذوب آهن
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی