شمانیوز
شما نیوز

فرهاد کاظمی: من هیچ بازیکنی را از تیم ذوب آهن کنار نگذاشته ام

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بر خلاف شایعاتی که می گویند، من هیچ بازیکنی را از تیم ذوب آهن کنار نگذاشته ام.

فرهاد کاظمی سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن شهر ری با انتقاد از برگزاری کنفرانس های خبری پیش از دیدارهای لیگ برتر اظهار داشت: باید بگویم که به نظرم مصاحبه های قبل از بازی به یک کلیشه تبدیل شده و ما در کنفرانس های خبری باید در مورد تیم حریف انتقاد کنیم اما این در حالیست که به نظر من ما باید توانایی خود را روی تیم های خودمان بگذاریم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل راه آهن شهر ری ادامه داد: با توجه به شناختی که از علی دایی دارم باید بگویم بر خلاف بسیاری که می گویند تیم علی دایی خیلی دیر شروع کرده و شاید برخی بگویند تیم دایی مشکل بدنی دارد، به نظرم این تیم قابل احترام است و بازی سختی مقابل این تیم داریم. سرمربی تیم ذوب آهن در مورد مصدومان و محرومان تیمش بیان داشت: ما مشکل خاصی نداریم و برای بازی فردا فقط مجتبی بابک و سینا عشوری سه اخطاره هستند و ما همه تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار می گیریم و 3 امتیاز این بازی را ازآن خود کنیم. وی در مورد شایعات کنار گذشته شدن برخی بازیکنان ذوب آهن از این تیم بیان داشت: ایمان شیرازی به دلیل بی انضباطی از تیم کنار گذاشته شد اما بازیکن دیگر از ترکیب تیم کنار گذاشته نشده اند.

بازیکنان خوبی به ترکیب ما اضافه شده اند که می توانند به ذوب آهن کمک کنند. کاظمی اضافه کرد: بیاتی نیا، آقای گل تیم امیدهای پرسپولیس با ذوب آهن به توافق رسیده و من برای حضور در ذوب آهن با 8 بازیکن به توافق رسیده ام و در نیم فصل نام آنها را اعلام می کنم.

داوود شمسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی