شمانیوز
شما نیوز

مرد 17 میلیاردی پرسپولیس بازداشت شد

خبر بازداشت یکی از مسوولان سابق باشگاه پرسپولیس باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌های فراوانی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در حالي‌كه خيلي‌ها تصور مي‌كردند كه اين شخص عباس انصاري‌فرد، ‌مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس است، بررسي‌هاي ما به جايي رسيد كه به نام شخص ديگري رسيديم. آن‌طور كه در اين مورد باخبر شديم منظور از مسوول سابق پرسپوليس فردي به نام ميم - الف بوده است. بررسي‌هاي ما در اين مورد نشان داد كه وي به دليل درخواست و شكايت عباس انصاري‌فرد جهت پاره‌اي از توضيحات احضار شده است.

اين فرد كه در زمان مديريت عباس انصاري‌فرد در پرسپوليس به عنوان معاون او فعاليت مي‌كرد در آن زمان از سوي مديريت باشگاه ماموريت يافت تا شركتي را به عنوان زيرمجموعه باشگاه پرسپوليس در دوبي راه‌اندازي كند تا از اين طريق پرسپوليس صاحب مدرسه فوتبال شود و حتي بتواند به درآمدزايي بپردازد. با توجه به تغيير و تحولاتي كه در باشگاه پرسپوليس به وجود آمد، رفت‌وآمدهايي زيادي صورت گرفت و همين موضوع باعث شد تا وي خودش را به عنوان صاحب آن شركت معرفي كند و در پي آن باشد كه از باشگاه پرسپوليس ضرر و زيان بگيرد.

از يك سو اين فرد به دنبال شكايت از پرسپوليس و احقاق حق بود و از سوي ديگر انصاري‌فرد در مصاحبه با يكي از خبرگزاري‌ها از رفتار عجيب معاونش صحبت كرد و اعلام نمود هيچ بدهي‌اي متوجه باشگاه پرسپوليس نيست.

اين ماجرا تا جايي ادامه پيدا كرد كه انصاري‌فرد مجبور شد به رغم ميل باطني‌اش در مورد رفتارهاي معاون سابقش توضيحاتي را ارايه دهد تا پرسپوليس به عنوان بدهكار ماجرا معرفي نشود. از همين رو و پس از توضيحات انصاري‌فرد ورق برگشت و كار به جايي رسيد كه مسوولان ذي‌ربط از او در مورد ماجراي طلب 17 ميلياردي توضيحات خواستند. منبع:روزنامه گل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی