شمانیوز
شما نیوز

واکنش ها به گروه D جام جهانی 2018

گروه D با حضور آرژانتین، کرواسی، ایسلند و نیجریه، یکی از گروه های دشوار جام جهانی است.

واکنش ها به گروه D جام جهانی 2018

به گزارش شما نیوز ، هرچند آرژانتین مدعی اصلی این گروه است؛ اما بعضی معتقدند که با توجه به شرایط آلبی سلسته در مرحله مقدماتی و صعود دشوار این تیم، شاید آنها از این گروه هم نتوانند خیلی راحت صعود کنند.

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، که در قرعه کشی حضور داشت، گفت:" این اصلا گروه بدی نیست. آرژانتین باید پیشرفت کند. ما نمی توانیم به بدی مرحله مقدماتی باشیم."

خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتین:" تنها چیزی که می توانم به هواداران مان بگویم این است که ما باعث افتخار آرژانتین خواهیم شد. ما همچنین بهترین بازیکن تاریخ را داریم که همیشه یک امتیاز مثبت است.

نیجریه تیمی غیرقابل پیش بینی است. با نیجریه شما نمی دانید که باید کدام بازیکن را مهار کنید. آنها خیلی خطرناک هستند. حریفان ما بدون هیچ فشاری و با اشتیاق زیادی در جام جهانی حضور خواهند داشت، جام جهانی یک فرصت استثنایی برای آنهاست."

آرنور گونارسون، کاپیتان ایسلند:" این گروه بسیار دشواری است. این یک تجربه است؛ اما واقعا دشوار. آرژانتین یکی از قوی ترین تیم های دنیای فوتبال را دارد. بازیکنان نیجریه از نظر فیزیکی فوق العاده هستند و این مسئله بازی با آنها را دشوار می کند."

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی:" می توانستیم در گروه بهتری قرار بگیریم؛ اما می توانست شرایط بدتر هم باشد. فکر می کنم می توانیم راه مان را به مرحله حذفی باز کنیم؛ اما کار دشواری است. آرژانتین مدعی اصلی گروه است؛ اما ما هم شانس داریم."

اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه:" خوشحالم که در مرحله اول با آلمان و برزیل روبرو نشدیم. با این قرعه، ما شانس خوبی برای صعود از گروه داریم. این گروه دشوار است و ما باید سخت کار کنیم."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied