شمانیوز
شما نیوز

۷۵ درصد پیروزی مقابل تیم‌های اروپایی؛ مراکش پل صعود ایران

کارنامه مراکش مقابل تیم‌های اروپایی، نشان می‌دهد آن‌ها می‌توانند پل صعود ایران به مرحله بعد جام جهانی باشند.

۷۵ درصد پیروزی مقابل تیم‌های اروپایی؛ مراکش پل صعود ایران

به گزارش شما نیوز ، صدرنشینی ایران در روز اول گروه مرگ، چیزی نبود که کسی انتظارش را داشته باشد. ایران با گل بوهادوز، مراکش را برد و حالا، یکی از شانس‌های صعود از گروه محسوب می‌شود. یکی از موضوعاتی که می تواند به صعود ایران کمک کند، امتیاز گرفتن مراکش از دو حریف دیگر ایران است. دو تیمی که برای صعود ایران، یکی از آن‌ها باید حذف شوند.

نتایج مراکش در آخرین تقابل‌ها با تیم‌های اروپایی، نشان می‌دهد امتیاز گرفتن آن‌ها از اسپانیا و پرتغال اتفاق بعیدی نیست. مراکش از زمان حضور رنار، پیشرفتی فوق العاده در نتایجش مقابل حریفان مختلف داشته و این موضوع در بازی با حریفان اروپایی یبشتر به چشم آمده است. مراکش سال ۲۰۱۷، به هلند و فنلاند باخت اما بعد از آن، راه بردن اروپایی‌ها را پیدا کرد.

مراکش ابتدا صربستان را در ایتالیا شکست داد، سپس با اوکراین مساوی کرد، بعد از آن اسلواکی را برد و استونی، آخرین تیم اروپایی بود که از آن‌ها شکست خورد. سه برد و یک مساوی، آمار بسیار خوب مراکش در ۴ بازی آخر مقابل حریفان اروپایی است. آماری که برای ایران، امیدوار کننده است. اگر مراکش بتواند یک امتیاز از پرتغال بگیرد، قدم بلندی برای صعود ایران به دور بعد خواهد بود و تیم ملی با یک مساوی در بازی آخر می‌تواند برای اولین بار از گروهش در جام جهانی صعود کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی