شمانیوز
شما نیوز

مدیر برنامه های گرت بیل: او می خواهد توپ طلا ببرد و به زمان بازی بیشتری نیاز دارد

 مدیر برنامه های گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید بر این باور است که موکلش یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و برای چنین بازیکنی باید زمان بازی بیشتری وجود داشته باشد.

مدیر برنامه های گرت بیل: او می خواهد توپ طلا ببرد و به زمان بازی بیشتری نیاز دارد

به گزارش شما نیوز ، بال هجومی ولزی رئال مادرید علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت های زیاد در فصل گذشته و نیمکت نشینی در سیستم بازی زین الدین زیدان، فصل موفقی را سپری کرد و حتی توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول دو گل به ثمر برساند.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل به مصاحبه ای درباره شرایط این ستاره ولزی پرداخته است. او در این مصاحبه درباره موکل خود گفت:

مسئله اصلا پول نیست، گرت می خواهد توپ طلا را ببرد و من هم فکر می کنم که او می تواند. به نظر من او بهترین بازیکن بریتانیایی تاریخ است که تا کنون خارج از بریتانیا بازی کرده. مگر اینکه کسی نام بازیکن دیگری را مطرح کند که موفق تر از او بوده باشد.

گل او در فینال شوق و اشتیاق او را بیشتر کرده اما همه می دانیم که او چقدر خوب است. او نیازی به اثبات اینکه چقدر بازیکن خوبی است ندارد. گل فوق العاده با زمانی بندی بی نظیری بود.

باید با رئال مادرید ابتدا صحبت کنیم و ببینیم مسائل چطور پیش می رود، او می خواهد سال بهتری نسب به سالی که گذراند داشته باشد. او می خواهد بیشتر بازی کند و این مسئله برای او اولویت نخست است. از نظر من او یکی از سه یا چهار بازیکن برتر کره زمین است و برای چنین بازیکنی بازی کردن از همه چیز مهم تر است.

او از زندگی اش در اسپانیا راضی است. سه کودک دارد و اینجا بسیار خوشحال هستند. اما باید ببینیم چه پیش می آید. او باید بازی کند.

از تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ به عنوان محتمل ترین گزینه های گرت بیل در صورت ترک رئال مادرید صحبت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی