شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای تیم ملی امید بعد از جدایی کی روش!

با رفتن کارلوس کی روش از تهران و خداحافظی او از تیم ملی به نظر می‌رسد تیم امید در اردو‌های بعدی منعی برای استفاده از امکانات ساختمان پک نداشته باشد.

خبر خوش برای تیم ملی امید بعد از جدایی کی روش!
فوتبال ایران نوشت: تیم ملی امید با یک گل نیمه اول را به عمان باخته بود تیم ملی امید با دو گل طاهران و قائدی بازی دوستانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.
با رفتن کارلوس کی روش از تهران و خداحافظی او از تیم ملی به نظر می‌رسد تیم امید در اردو‌های بعدی منعی برای استفاده از امکانات ساختمان پک نداشته باشد. در ماه‌های منتهی به بازی‌های تیم ملی امید در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم ملی برنامه‌ای ندارد و تیم امید می‌تواند از امکانات ساختمان پک و هم چنین زمین تمرین شماره دو که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است، استفاده کند.
خبر خوش برای تیم ملی امید بعد از جدایی کی روش!
پیش از این کارلوس کی روش به فدراسیون فوتبال تکلیف کرده بود که زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی و هم چنین ساختمان پک فقط برای تیم ملی است! این تکلیف در ماه‌های اخیر چالشی را بین تیم ملی و تیم ملی امید به وجود آورده بود که در نهایت با وساطت فدراسیون فوتبال همه چیز ختم به خیر شد. البته در فوتبال حرفه‌ای هم این طور است و زمینی که تیم ملی در آن تمرین می‌کند دیگر تیم‌ها تمرین نمی‌کنند، اما محدودیت زمین در کمپ تیم‌های ملی موجب شد تا درخواست کی روش عجیب و غیر منطقی جلوه کند. تیم ملی امید در روز‌های ۲-۴-۶ فروردین سال آتی با تیم‌های عراق، یمن و ترکمنستان در تهران مسابقه خواهد داد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی