شمانیوز
شما نیوز

گوشت

تلاش وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه مستقیم گوشت + فیلم

مسئولان رشد عجیب قیمت گوشت قرمز در هفته گذشته را دلالان بازار گوشت عنوان کردند. به‌همین‌دلیل دولت خیلی زود اقدام به عرضه گوشت با قیمت مصوب کرد و تا حدی کنترل بازار را در دست گرفت.

تلاش وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه مستقیم گوشت + فیلم

به گزارش شمانیوز : افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار طی هفته های گذشته سبب شد تا دولت به این موضوع ورود کند و با عرضه گوشت با قیمت مصوب تا حدی کنترل بازار را در دست بگیرد. اما این موضوع که چه کسی مقصر اصلی این افزایش قیمت بوده است به موضوعات رسانه‌ای و خبری و تبادل نظر با صاحبنظران شده است.

سید احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم درجه یک گوساله برای مصرف کننده باید ۱۴۹ هزار تومان باشد، گفت: مافیای گوشت برای واردات زمینه چینی می کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار با بیان اینکه ما با یک مافیا در این حوزه مواجه هستیم که در حال زمینه چینی برای واردات هستند، گفت: در مجموع حدود ۲۰۰۰ هزار رأس دام سبک از کشور صادر شد اما همهمه و سر و صدایی که دلالان به راه انداختند منجر به نابسامانی بازار و افزایش قیمت‌ها شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در کنترل دلالان و واسطه‌های بازار گوشت تصریح کرد: زور دولت به دلالان نمی‌رسد و در این میان تولیدکننده و مصرف کننده هر دو آسیب می‌بینند.

بر همین اساس دولت خیلی زود به عرضه گوشت قرمز با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار کرد و حالا به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی؛ گوشت گوساله لاشه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان، گوشت گوساله گرم با قیمت ۱۴۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی گرم هم با قیمت ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. / تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی