شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

مدارس قزوین تعطیل شد

جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر فردا شنبه ۱۰ دی‌ماه تعطیل کرد.

مدارس قزوین تعطیل شد

 جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر فردا شنبه 10 دی‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبه این کارگروه فعالیت معادن آلاینده و طرح‌های عمرانی شهرداری و سایر دستگاه‌های عمرانی هم فردا تعطیل خواهد بود و جلوی حرکت خودروهای آلاینده گرفته خواهد شد.

همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فعالیت مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و 2 شهرستان قزوین طی نوبت صبح و بعدازظهر روز شنبه 10 دی‌ماه غیرحضوری بوده و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود. بر مبنای این اطلاعیه  عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

بر اساس آخرین شاخص‌های پایش کیفی هوا در حال حاضر هوای قزوین و الوند برای همه گروه‌ها ناسالم است و شاخص آلایندگی هوا در این شهرها از 150 پی‌پی‌ام عبور کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied